25 maart 2008

Habbohotel heeft schulden


De geruchten gingen dat Habbo (Sulake) 7 miljard schulden zou hebben, en dat habbo volgende week dicht zou gaan! Ik hoorde dat van een vriend, en hij zij dat ik het maar aan een moderator moest vragen als ik het niet geloofde. Ik had als vraag gesteld of het waar was en wat er met mijn bestedingen ging gebeuren. Want anders ben ik al mijn meubels kwijt. Zo reageerde de moderator hier op: Het zijn allemaal geruchten, het is niet waar! Nou dat weten we dan ook weer ;)

4 opmerkingen:

  1. LOL! Natuurlijk niet! Sulake verdient miljoenen euro's per jaar. Wat zijn de kosten van Sulake? 8 Dollar per uur voor Moderators, en wat staff betalen + servers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. habbo gaat nooit fait omdat ze elke dag wel 2 miljard euro hebben!
    het is van het nieuwsblad.be
    daar stond het op www.nieuwsblad.be is iligaal daar is alles nep!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf graag anoniem maar...
    WAT EEN BULSCHIT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PFFFT...roddel`s
    Pcantihabbo

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010