04 april 2008

Sfeerverlichting hulp

Heb jij problemen met het Sfeerverlichter? Dan is dit de perfecte uitleg voor jou! Hier staat alles beschreven wat jij met de sfeerverlichter kan.

Setting 1, 2 en 3 zijn voor de lichtsterkte in de kamer. Setting 1 is het lichtst en 3 het donkerst. De kleuren spreken wel voor zich, maar misschien het balkje niet. Als je naar links gaat wordt de kleur steeds donkerder en als je naar rechts gaat steeds lichter. En alleen achtergrond staat voor dat alleen de muren en grond een andere kleur krijgen. Als je deze knop niet aanvinkt krijgt jouw Habbo ook een kleurtje.

Met dit kan je bijvoorbeeld een romantisch, eng of duistere sfeer maken. Dus schrik niet als je kamer opeens donkerder is geworden.

6 opmerkingen:

  1. Help me,, ik kan niet overweg met mijn sfeerverlichter.. Ik kom maar niet verder dan donkergrijs,, terwijl ik hem totaal zwart wil hebben. Wie kan me helpen?? ik heb al een heel donkere behangkleur gekocht en alles !! HELP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je helemaal zwart wilt, moet je rode behang en rode vloer kopen, en dan je sfeerverlichter op donker-blauw helemaal balkje links (en alleen achtergrond)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kun je ook twee sfeerverlichters in een kamer onder elkaar hangen en dan twee kleurlagen maken?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010