27 december 2008

Habbospot jaaroverzicht 2008

Hoi Habbo's!
Het begon allemaal op 10 maart 2008 toen ik de blog Habbo04.blogspot.com (Habbospot.blogspot.com was niet meer beschikbaar) oprichtte. Daarvoor had ik al plannen om een leuke nieuwe Habbo fansite op te richten, en dat werd dus Habbospot. Deze blog is een tussenstap naar een echte site. Ik zou eerst even aanzien hoe de site ging lopen en of ik er wel mee verder zou gaan. Ik ben nu van plan om er mee door te gaan en daarom geeft mijn vader mij een groot cadeau. Namelijk dat een professionele websitebouwer (!) mijn zelf gemaakte layout(voorproefje, zie hiernaast) op de site zet en de site verder inricht.

Het afgelopen jaar is het raar gegaan met alle nieuwsreporters. Ik heb namelijk een paar nieuwsreporters gehad die maar 1 of zelfs geen berichten hebben geplaatst. Ondertussen zijn deze ontslagen, want zeg nou zelf: dat kan toch niet? Ik ga de komende tijd ook weer een nieuwsreporter sollicitatieronde houden en ik hoop dat deze nieuwe nieuwsreporters dan wel gaan schrijven!

De statistieken gingen dit jaar ook erg goed. Ik haalde hoge bezoekersaantallen, namelijk rond de 150 per dag. Door dit bericht had ik anderhalve week geleden (18 december 2008) zelfs een recordaantal, namelijk 1.026 bezoekers op één dag!
Ik wens jullie verder een gelukkig Nieuwjaar toe! En ik hoop dat ik je weer vaak hier op de site zie terugkomen ;-).

3 opmerkingen:

  1. Héhé, proficiat. En ik hoop ook dat de site nog lang en gelukkig blijft bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Habbospot heeft een prima start gemaakt in 2008. Volgens mij gaat 2009 nog veel meer moois brengen. Proficiat Marco met dit prachtige resultaat en veel succes in 2009, je gaat er vast wat moois van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Marco,, Gefeliciteerd,

    En hopelijk wordt 2009 net zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010