22 november 2008

Interview met Hitch

Hoi Hitch!

Jij bent Sales Manager van Habbo Nederland, wat houdt dat precies in?

Ik ben commercieel verantwoordelijk voor Habbo. Dus alle commerciële campagnes die er lopen binnen Habbo, daar ben ik mee bezig geweest. Eigenlijk al het klantencontact.

Is dat leuk werk om te doen?
Het is heel leuk werk om te doen. Iedere dag weer bezig zijn om voor onze klanten de leukste, gekste en meest vernieuwende concepten te verzinnen. En geloof me, er komen een paar leuke nieuwe campagnes aan. Welke ga ik nog niet vertellen! ;-)

Hoe ben je Sales Manager geworden?
Ik ben via-via gevraagd om voor Habbo te komen werken. En op die uitnodiging ben ik toen ingegaan.

Toen je voor het eerst in het Hotel inlogde, wat was toen je eerste indruk van Habbo?

Ik was verbaasd! Ik vond het erg leuk om te zien hoe het er allemaal uitzag en hoe het er aan toe gaat in het hotel. Andere Habbo's begonnen gelijk te praten tegen me en dat was erg leuk.

Waarom heb je jezelf Hitch genoemd? En waarom niet Saleman, van Sales Manager?
Ken je de film Hitch (van Will Smith)? Daar heb ik de naam Hitch vanaf gekeken!

Heb je veel of weinig contact met andere Habbo's (geen Habbo staffs)?

Eigenlijk ben ik te druk om veel contact met andere Habbo's te onderhouden, maar ik doe mijn best om zo vaak mogelijk Habbo zelf in te gaan. Dat is tenslotte het leukst! En dan probeer ik wel zo veel mogelijk andere Habbo's te spreken.

Wat vind je van de fansite Habbospot.nl?

Habbospot.nl vind ik een leuke fansite. De site is goed overzichtelijk en wordt altijd goed bijgehouden. Mijn complimenten!

En wat zou je willen zeggen tegen de Habbo's die iedere dag kijken op Habbospot.nl?
Dat ik ze alle plezier wens met het spelen van Habbo en natuurlijk met hun bezoek aan Habbospot.nl!!

Bedankt voor dit interview, Hitch.

2 opmerkingen:

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010