20 juni 2008

Redgie-rokket, we zullen je missen...

Hallo Habbo's,
Ik moet jullie helaas mededelen dat Redgie-Rokket vanochtend is overleden.. Ze hebben haar vanochtend in haar huis dood aangetroffen. Het zou waarschijnlijk gaan om een gaslek. Haar moeder die ook in haar huis aanwezig was, is inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis en is ook opgepakt wegens moord. Redgie-rokket was bekend als een aardige, lieve en een goede DJ van Habbo. We zullen haar heel erg missen. Bedankt dat jullie uit respect zwaaiden, en 2 minuten stilte hielden (screenshot hiernaast).
Isabelle (Redgie-rokket) was blijkt heel erg actief te zijn geweest op Youtube. Ze was heel goed in zingen en liedjes verzinnen. Ze maakte regelmatig met andere Habbo's (zoals met Dr.Anneloes) liedjes over Habbo's en over andere liedjes.



Een reactie van: Anoniem
Reactie: Ik heb de tip. Kan ik dit ergens melden. Ik ben een vriendin geweest van Isa. Meer meld ik niet. Wat tess vertelde is waar. Ik heb een Smsje van haar binnen gekregen dat ze vast zat. en bang was De deur was afgesloten stuurde ze. Ik weet bijna zeker dat haar moeder het heeft gedaan. Deze vrouw was altijd al raar. Althans, Wel aardig. Maar ze had vaak ruzie met Isa over te verslaafd achter de Comp zitten. Dit 14 jarige meisje was dan ook vaak aan het zingen. En draaide ook op: 'Habbohut' volgens vele gebruikte ze dit als afleiding, Verder was ze altijd vrolijk maar toch, Leek het alsof ze iets verbergde, Dit is geen bewijs. Maar het verteld wel wat over wie ze was. En als ze echt opgesloten zal zitten in haar kamer. Zal haar moeder dit toch hebben moeten merken?
Dit stuurde een vriend naar me, zou dit waar zijn?

Klik hier voor haar condoleance pagina.

Haar huis was al sinds die vrijdag (20-06-08) afgesloten. Hieronder zie je een plaatje van haar huisdeur met bloemen (klik op het plaatje)

16 opmerkingen:

  1. Ikheb der ook nog heel goed gekent.
    R.I.P isabel :'(

    Dat bericht , van anoniem kun je het beste naar de politie sturen ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :( Ik vind het echt heel zielig, daarom poste ik er ook een bericht over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeee, Ik kende haar niet. Maar vindt het heel erg wat er is gebeurt. Het spreekt me vooral aan omdat het een meisje is van dezelfde leeftijd.
    Iedereen die haar kende wens ik veel Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja bijna iedereen die Habbo speelt is van die zelfde leeftijd.. Dat is wel raar als je er overnadenkt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow.... R.I.P. zou er nog iets op habbo worden gedaan? Ik hoop het wel. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat er iets in de nieuwsbrief over haar komt te staan. Daarom heb ik ook een filmpje opgestuurd over haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. R.I.P. Isabelle :'(
    Waarom moest het zo'n lief meisje over komen ;(
    okee je gunt het niemand maar toch WAAROM ;(
    ik kende haar ook goed..
    ik vind het echt super erg
    en ik weet zeker dat ze nooit vergeten word

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, het gebeurd altijd met de goede mensen. Altijd blijven de slechte mensen leven, en de goede gaan als eerst dood :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben laatst gehackt.. Dát vond ik al erg.. Maar dat dit meisje op zo'n manier gestorven is.. Daar zijn gewoon geen woorden voor..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt heel erg
    en de mensen die bevriend met haar waren veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anomien, op een website waar rechters
    het oordeel en de oorzaak op zeggen
    stond dat haar moeder zelf moord wouw plegen. haar ouders waren gescheiden. ze schreef op een briefje in huis: ' 'k zie het leven niet meer zitten . ik wil zelf moord plegen ik neem isabelle mee. ik kan haar toch niet alleen achter laten. en zeker niet met zon vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haar geest is nu op habbo R.I.P. isabel

    vriendelijke groet megapiloot en kleinebram?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het verhaal op NU.nl nog eens doorgelezen. Het is nu iets meer dan een jaar geleden.

    Dat dit nog kan gebeuren..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is al aardig lang geleden,
    ik wist er eerst nog niets van.
    Maar toen ik een krantenbericht had gelezen, had ik tranen in me ogen.
    Dat zo'n moeder haar kind zoiets schokkends aan kan doen...

    Ik kan niets meer zeggen dan
    Rest
    In
    Peace
    Forever

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het echt heel jammer dat ze is overleden, Ik hoorde het wel een tijdje erna, maar ik heb volgens mij haar nog gehoord op habbohut

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het is een grappig filmpje maar dit is wel zielig egt waar

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010