25 oktober 2008

Nieuwe Medewerkers!

Hoi Habbo's.
Ik heb veel sollicitaties van Habbo's gekregen! Ik heb hard zitten nadenken wie nou de beste Habbo's waren die bij de site pasten. Daarvan sprongen er 3 uit. Daarom zijn dit de 2 Forum moderators geworden:
.:My-Style:. en Saradomingod
Daarbij is er ook nog een Nieuwsreporter gekozen en de gelukkig nieuwsreporter is geworden:
TheMiddle
Wens ze maar succes! En voor de aangenomen medewerkters: er wordt contact met jullie opgenomen.

Als je niet bent aangenomen, niet getreurd. Want ik onthoud jou sollicitatie, dan kan ik jou nog altijd vragen om iets op de site te gaan doen.

5 opmerkingen:

  1. Hebben alle Habbos die hebben gesolliciteerd een antwoord gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt ! Ik kom snel hier jullie nieuws posten maar ben nu onderweg naar mijn bedje want het is al veel te laat .
    Groetjes, TheMiddle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebben alle Habbos, die hebben gesolliciteerd hebben , ook een antwoord van jou gekregen, dat je door of niet door bent? Of wat er beter aan kan?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010