28 januari 2009

HabboVeggies wint de Gouden Apenstaart!

Hoi Habbo's.
In dit bericht had ik het al aangekondigd, dat HabboVeggies genomineerd was voor de Gouden Apenstaart. Na 23 dagen lang te stemmen op jouw favoriet is de uitslag eindelijk bekend gemaakt! And the winner is.. HabboVeggies! Gefeliciteerd V-Bloemkool, ik wens je nog veel succes met je fansite! Ook schrijft één van de grootste weblogs van Nederland(van mijn vader) over jou! Ook met een leuk filmpje van je andere site Koekaburra.

2 opmerkingen:

  1. Proficiat namenss mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Marco: leuk dat je naar me linkt! Ik zal binnenkort maar weer eens teruglinken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010