21 april 2009

Grote update in juni?

Hoi Habbo's.
Disco-Lee (een Habbo staff uit Brazilië) post wel een heel bijzonder berichtje op Twitter. Namelijk dit:

Grandes novidades no Habbo em Junho. Novidades a níveis mundiais. Preparem-se.

En dit is de vertaling:
Groot nieuws voor Habbo in juni. Nieuws voor over de hele wereld. Maak je alvast klaar.

En nu nog een bevestigings bericht van de Duitse community manager Kawu. Hij schreef namelijk dit:
Die Ankündigungen meines Kollegen aus BR kann ich bestätigen. Im frühen Sommer gibt es die größte Veränderung seit V18.
En dit is de vertaling:
De aankonding van mijn Braziliaanse collega kan ik bevestigen. In begin zomer komt de grootste update sinds v18 (versie 18).

Waarschijnlijk dus een hele nieuwe Habbo update met vele leuke nieuwe dingen. Wat die nieuwe dingen worden? Dat weten we nog niet, maar ik houd jullie op de hoogte!

5 opmerkingen:

  1. Het zal iig geen 3D worden.
    Dat zegt DiscoLee zelf ook:

    Pra quem ta falando que a novidade é Habbo 3D. Desencanem. Habbo é pixel, nunca 3D!Habbo is pixels, niet 3D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jmmr dat het niet in 3D wordt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben blij dat het niet in 3D gemaakt word! dan is heel ahbbo verpest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'ge grootste update sinds V18' staat er. wat gebeurde er met die update. dan kan ik me de grootte van de update voorstellen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waarscjinlijk heeft het iets met de ultieme connteble te makewn hebben (je kamer wordt 3d misschien)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010