02 augustus 2008

Interview met Maar88

Dit is een interview met Maar88 01-08-08.

Wanneer werd je aangenomen als HabboX?
Bij de allereerste ronde op 7 december 2005 :o. Bij de eerste 10 X'en :P

Wat was het eerste wat je ging doen toen je je X badge kreeg?
Haha, ik ging springen in real life! :P Daarna ging ik naar m'n kamer die ik had gemaakt 'voor het geval dat' ik het zou worden. Daar heb ik ongeveer een uur gezeten, daarna ging ik naar de Ontvangstruimte.

Wie was jou favoriete HabboX maatje?
Lol die is gemeen! :P Ik kan het met allemaal goed vinden maar waar ik het meeste mee omga zijn Justinos en Woestijnvosje.

Hoe lang stond of zat je per dag gemiddeld in de Ontvangstruimte?
Haha :P Laatste tijd vanwege de vakantie denk ik ongeveer een uur per dag, maar als ik het wat drukker heb ben ik vaak een aantal dagen niet online. Maarja, als ik er dan wel ben maak ik het weer goed door er 2 uur te staan ofzo ;)

Dat is eigenlijk best wel lang.
Ja maarja ik vind het ook leuk om te doen en d'r zijn veel bekenden van me daar dus dan gaat de tijd snel :P.
Wat was het leukste moment dat je ooit hebt meegemaakt in Habbo?
Nou denk ik toch wel dat ik HabboX werd.. Dat was echt gekkenhuis en toen was ik ook héél blij! :P

Dat snap ik wel!
Ja het was toen de 1ste ronde dus alles was nieuw voor ons. Echt heel veel aandacht. Pfoeh, wel wennen hoor.

Hield je niet van aandacht?
Nou het was wel leuk maar ook wennen :P. Ineens zoveel mensen om je heen vanwege een badge en niet alle aandacht was positief dus dat was ook nieuw voor me.

Je was samen met nog een paar X'en het langste HabboX, hoe voelde dat?
Ja ben er wel trots op eigenlijk :P. Toch alles van begin tot eind meegemaakt. Dus daardoor ehm, tsjaa :P, voel je je er toch wel 100% bij betrokken. Ook doordat ik nog wat extra dingen mocht doen binnen het team was dat wel fijn voor de ervaring.
Dat was zeker wel leuk, wat mocht je dan voor extra's doen?
Ik was Tribeleader van habboX en Infobusser :P Dan mag ik in de bus veiligheidsessies geven aan Habbo's en ja, Xen konden bij mij terecht met problemen. Ook had ik veel contact met Jet inver band met dingen organiseren of helpen enz.

Denk je dat je deze band gaat houden met Jet?
Denk het niet. Zij heeft het erg druk met alles dus dan houdt het al snel op. Misschien vraagt ze nog wel eens om hulp bij iets. Of kan ik haar op ideeën brengen, je weet maar nooit. Maar het gaat sowieso minder worden.

Vind je dat jammer?
Ja :P. Maarja hoort erbij he, het is afgelopen.

Wat voelde je toen je hoorde dat het X project was afgelopen?
Eerst dacht ik dat het weer een roddel was, maar toen bleek dat het echt zo was. Ik baalde echt. Want ja na 2,5 jaar stoppen is niet niks. Maar goed, later raakte ik aan het idee gewend en toen ging het wel. Het was dus even wennen.
Wat vond je van het afscheids "feest" van gisteren (31 juli 2008)?
Echt super! :P Ik had niet verwacht dat er zoveel zouden komen. Heel veel mensen waren er, en ook superveel lieve reacties. En op het eind nog met alle X'en en Jet gezeten als afsluiting. Dus was mooi :D
Hoe ging die afsluiting dan :P?
Nog even met z'n allen in Jet der kamer gezeten en nagepraat over die dag en over de afgelopen jaren. Dat was gewoon fijn.

En ga je in de toekomst zonder je X badge nog mensen helpen?
Ik heb er in principe nog 1 haha :D En ik blijf helpen ja. Ik vind het toch heel leuk om te dit te doen, daarom ben ik ook X geworden.

Bedankt voor dit interview :D

Voordat ik met dit interview begon kreeg ze een cadeautje van Jet! En daar zat een orginele vriendschap's trofee in met deze tekst erop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010