28 augustus 2008

Versie 25!

Hoi Habbo's!
Ik ben weer terug van vakantie en ik ga opnieuw beginnen met berichten schrijven. Ik begin met een bericht over Habbo versie 25! Habbo versie 25 is namelijk op 19 augustus in Engeland verschenen! Waarschijnlijk zal Habbo Nederland volgende week versie 25 krijgen, het is alleen nog niet bekend op welke dag. Er is veel veranderd in versie 25, daarom heb ik er een samenvatting van gemaakt.

Ramen
Het uitzicht van de ramen is veranderd zoals ik al eerder aankondigde! Je kunt nu uit verschillende uitzichten kiezen, en dit zijn ze:
Stad - 5 Credits
Kust - 5 Credits
Bergen - 5 Credits
Bos - 5 Credits
Wolken - 4 Credits
Storm - 4 Credits
Industrie - 5 Credits
Maan kraters - 5 Credits
Je kan ze kopen en ophangen in je kamer. Dan veranderen de ramen die je er al hebt hangen in een andere omgeving. Er is zelfs ook nog een nieuw raam bij gekomen (de Pan-o-raam) die tegelijkertijd ook in de aanbieding staat. Je kan de Pan-o-raam voor maar 4 credits per stuk kopen, 5 voor maar 12 credits en 10 voor 20 credits! Je kunt ook 5 raamtegels kopen voor maar 3 credits! Koopje toch?

Console
Na het verdwijnen van de oude console in versie 22 kon je niet meer in de console zoeken naar Habbo's. Je moest vanaf die tijd op de homepage gaan zoeken, maar vanaf nu gaat het anders! Ze hebben de oude truc weer opgepakt om via de console Habbo's te kunnen vinden. Je hoeft dus niet meer naar de homepage te surfen. Hier links zie je er een voorbeeld van.

Widget
Er is ook een nieuwe badge widget bij gekomen! Ik heb er zelf al lang op gewacht, maar vanaf 19 augustus kun je eindelijk je eigen badges laten zien op je Habbo home! Handig toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010