03 augustus 2008

Interview met Slimmeke1

Hoe ben je naar Habbo hotel gekomen?
In 2001 stond er in een pc magazine waar ik maandelijks een abonnement op had dat er een nieuwe 3D chat uit was. Een Hotel waar je een eigen kamer kon "kopen". Dat leek me wel leuk. Zelf had ik natuurlijk een hotel voor ogen. Toen ik erop kwam was dit anders, maar vond het wel helemaal geweldig. De sfeer was er leuk, en het was ook de eerste 3D chat waar ik op zat. Hiervoor zat ik namelijk zelden op forums en/of chats.

Hoe ben je erop gekomen om je eigen Habbo Bar te beginnen?
Nou, rond 2003 registreerde ik opnieuw een account, omdat ik van het eerste mijn password was kwijt geraakt was na een lange break en toen ben ik meubels gaan kopen. Nog geen 3 maanden later in november 2003 opende ik dan mijn eerste Habbo bar op UK. In april 2004 kwam ik naar NL en begon ik hier aankopen te doen en zo opende ik op 6 januari 2005 ook in NL een Habbo bar!

Welke Habbo wedstrijden heb je allemaal gewonnen?
Ik heb Habbowoord 2006 category beste HabboX film gewonnen, de Habbo 3 jaar competitie heb ik gewonnen nu vorige week. De Habbolympics competitie voor de beste gebeurtenis uit de Habbolympische Spelen.

En welke badges heb je daarmee verdiend?
Alleen mijn Habbowood badge. Mijn andere badges heb ik op een andere manier verdiend. Ex HabboX badge doordat ik tot het einde van het project HabboX was, dan de Gouden HC badge omdat ik Habboclub aankoop. Dan de badges van het ontvangstcomité, dan de kerst badge die iedereen kreeg tijdens kerst 2006 en dan de Keep it real badge omdat ik toen al een officiële fansite was, en als eigenaar omdat ik een steentje bijdraadge aan dat project. Ook nog de Badge perm cadeau van Habbo.

Wanneer werd je aangenomen als HabboX?

Ik werd aangenomen als HabboX op 18 september 2006.

Vind je het jammer dat het HabboX project is gestopt?
Ik vind het vrij jammer ja, ik had een geweldige tijd :). Ik probeer nu maar meer mijn tijd in Sulake te steken en aan mijn eigen fansite Habbofever.

Wat vond je van de Habbofever awards van (11-08-08)?

Ik vond het weer een super jaar, volgend jaar zeker weer!

Wie vond je dat de award het meest verdiende?

Nou ze verdiende het allemaal wel.. Uiteindelijk hebben we aan 14 personen awards(Gouden Trofees) gegeven. En dat waren de personen die de meeste stemmen kregen van de stemmers :).

Jouw site Habbofever bestaat al sinds 16 april 2004, vind je het nu nog steeds leuk om aan je site te werken?

Dat klopt, dat weet je goed :) Ik vind het nog steeds leuk om er aan te werken ja.. En 1 van de dagen/weken komt Habbofever versie 7 uit, wat zeker veel bezoekers zal lokken! Omdat wij nu informatie van Sulake krijgen worden wij ni meer een opzoek fansite en zoeken alle Habbo secrets uit.

Dit was het interview, bedankt Slimmeke1!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010