13 augustus 2008

Nieuwsbrief artikel

Hoi Habbo's!
Na 4 jaar bijna 2 keer per maand te hebben mee gedaan aan de nieuwsbrief heb ik eindelijk een Gouden Beker artikel gewonnen! Ik heb een pixel-art gemaakt die je hier en hier kan bekijken! Dat betekent dat ik een super rare heb :D! Nou, op naar de volgende!

De geruchten zouden gaan dat ik deze pixelart geript zou hebben, dat is niet waar en daarom heb ik de waarheid opgezocht. De upload site die mijn pixelart had geupload heeft het plaatje vandaag geupload (zie screenshot links). Dat klopt dus niet en ik had hem al eerder op Habbers en Habbospot zelf gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010