03 maart 2009

Scam mail in omloop!

Hoi Habbo's.
Een vervelende mededeling, er is een Habbo scam mail in omloop! Dat is een zogenaamd mail van een nep Habbo die je vraagt om op een link te klikken omdat je anders een safety ban zal krijgen. Habbo geeft zelf al aan dat het niet van hun is en ze zeggen dat je NIET op die link moet klikken. Als je er wel hebt opgeklikt moet je direct je Habbo wachtwoord veranderen en je computer scannen op virussen en keyloggers.

ADD: Ik heb de scam mail een uur geleden ook ontvangen. Dit kwam omdat verschillende fansites waren gehackt waar ik me had geregistreerd. Daar hebben ze mijn email adres en wachtwoord gestolen.
Trouwens de link in de mail verwijst niet naar Habbo.nl zelf, maar naar een fake habbohotel (naam ga ik niet noemen).

3 opmerkingen:

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010