10 maart 2009

Habbospot 1 jaar!

Hoi Habbo's.
Habbospot bestaat vandaag 1 jaar! Dit gaan we natuurlijk groot aanpakken met een leuke prijsvraag, een groot feest en een stukje geschiedenis van Habbospot.nl!

Hoe begon het allemaal?
Het begon allemaal toen ik een Habbo fansite wilden maken, genaamd Habbopaint. Ik zat lang te twijfelen over de naam, en later kwam ik er achter dat dit geen geschikte naam was en dat deze url al bezet was. Dus bedachten mijn vader en ik Habbospot.nl! Ik creëerde Habbo04.blogspot.com (afkorting van Habbo 2004) omdat Habbospot.blogspot.com bezet was. Ook kocht ik de url Habbospot.nl.
Ik postte in het begin af en toe wat nieuws en tips, verder vrij weinig. Ik was meer bezig met het bedenken van wat ik wilde hebben op de site, dus zeg maar versie 2.

Later begon ik meer nieuws te posten en kreeg ik er elke dag een paar bezoekers bij. De bezoekersaantallen werden steeds hoger, en groeiden tot 200 bezoekers en 400 paginaweergaves per dag. Ook heb ik een leuk team opgebouwd, al ging dat niet altijd vlekkeloos. Ik heb namelijk 6 van de 10 personen weer moeten ontslaan. Hopelijk gaat dit beter worden met de twee nieuwe nieuwsreporters, Vogelpoep en Saradomingod!

Het verjaardagsfeest!
We geven vanavond om 19:30 een groot feest in de Habbospot disco! Je kan het opzoeken via de eigenaar Marco.11. Dit kan uitlopen tot 22 uur. PS: Doe ook een leuk outfitje aan.

Prijsvraag
Een verjaardag zonder een prijsvraag kan natuurlijk niet! En daarom heb ik een prijsvraag voor jullie bedacht: Wie is de HTML expert op Habbospot? Stuur je antwoord naar Marco.11(at)Habbospot.nl en wie weet win jij wel 50 credits!

Hopelijk tot vanavond!

6 opmerkingen:

  1. Ik zal komen, en ik doe mee aan de prijsvraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohja, ik kan niet komen heb straf.
    :(
    Sorry voor dubbelpost

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je mij bij die 6 personen bedoeld, ik heb zelf ontslag genomen ;)

    -wahsaa2

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd habbospot en marco!
    partyyy :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marco, ook mijn felicitaties! Ik vind het knap wat je hier in het afgelopen jaar voor elkaar hebt gekregen. Een mooie site, veel nieuws, mooie banners en badges, een groepje schrijvers en veel bezoekers! Top dus!

    En ook mijn felicitaties voor de andere mensen die schrijven of voor de techniek zorgen!

    Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marco,

    Van harte gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je habbo-fansite!

    Ik wens je nog veel succes en plezier toe met habbospot.nl!

    Groetjes,
    Saradomingod

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010