02 juli 2010

Voorspel Nederland tegen Brazilië

Vandaag om 16:00 uur zal de zeer spannende wedstrijd Nederland tegen Brazilië plaatsvinden! Ik hoop zelf enorm dat we door gaan naar de halve finales maar ik ben bang van niet, maar wie denk jij dat er gaat? Ga naar het Habbo Stadion en vul daar de score in die jij denkt dat het gaat worden. Alle goede inzendingen zullen maandag om 15:00 uur de Voorspellers badge ontvangen!

Update: Heel Nederland en ik ben blij, want Nederland heeft gewonnen met 2-1 van Brazilië! Hierdoor gaan we door naar de halve finales en winnen ik en de goede voorspellers de Voorspellers badge!

2 opmerkingen:

  1. İk had het goed voorspelt maar ik kreeg geen badge :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ook!
    2x goed voorspelt zelfs, en geen badge.

    heb 'n mail gestuurd naar habbo, en heb inmiddels nogsteeds geen reactie..

    maargoed, zo geweldig vind ik die badge nou ook weer niet.. maar het gaat om het idee. :P

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010