29 augustus 2010

Deze week geen nieuwsstrip!

.Xed. heeft het deze week heel druk en heeft daarom gevraagd of ik de nieuwsstrip zou willen overnemen. Ik heb gelijk ja gezegd, totdat ik erachter kwam dat dit geen goed idee was. Ik ben de laatste tijd namelijk al een paar keer afwezig geweest wegens school en daarbij ben ik ook nog aan het revalideren (dan komen de nieuwe ziekenhuismeubels toch nog van pas). Dus nog even een weekje geduld en dan kan iedereen weer genieten van een gloednieuwe nieuwsstrip!

Klik hier voor een overzicht van alle nieuwsstrips.

3 opmerkingen:

  1. O.0 heb er zo neer verlangd! dit meen je niet! >_<

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach dat maak toch niet zoveel uit. =P alles loopt wel is zoals we niet willen.

    We wachten gewoon af tot er weet 1tje is.

    grt powerguner

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010