17 augustus 2010

Nieuwe Neushoorn, Leeuw en Bomen!

Zoals gewoonlijk heeft Habbo Report weer de previews. Dit keer was het de beurt aan V-Bloemkool om een nieuw huisdier en een nieuwe meubel te previewen!

Preview via Habbo Report
In het Habbo Report filmpje van V-Bloemkool is meerdere malen twee nieuwe bomen te bewonderen. Daarnaast kan je op het einde een neushoorn (die we al verwachten) uit een pizzadoos zien springen!


Preview via Facebook
Ook heeft Habbo een plaatje losgelaten op Facebook. Dit is een (helaas) overleden neushoorn die ons misschien een nieuw tijdperk inbrengt waarin huisdieren kunnen overlijden.

Preview via Puhekupla
Puhekupla heeft met de komst van versie 56 het nieuwe Leeuwtje gevonden!

Update: Habbo heeft nu ook een Leeuwen icon geüpload.

10 opmerkingen:

  1. dat zou ik dus totaal niet leuk vinden, Als huisdieren kunnen overlijden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerder dan Habbies (H)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je het zal zo zijn dat je even 2 weken op vakantie bent en als je terug bent dat je huisdier dood is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weneer kome ze?? ik denk zelf morge of overmorge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilnietdat me diere doodgaan, dan wil ik tenminste een bank van me dier kunne make >:(
    en dan wilo ik 99,999 % van me cr.terug

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ee meubi XD
    Het staat er nog zo Huisdieren kunnen NOOIT overlijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het belachelijk vinden als huisdieren kunnen overlijden! Niemand koopt dat huisdieren omdat ze dood kunenn gaan, eigelijk vind ik het Credit diefstal gewoon een huisdier kopen 2 weken niet online mogen komen van jou ouders en dan je huisdier weg :l dat vind ik echt dom van habbo, en zo krijgen ze steeds meer ruzie met de andere habbo spelers. Laat ze maar die wisselkoers toeslag weghalen en weer BB en SS laten terug komen, want dan maak je vele habbo's blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En het is ook gewoon onzin, de hond van ons is nu 11 jaar, en dan duurt dat in habbostijl 2WEKEN!

    Het is gewoon onzin dat ze dood kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou dat ook onzin vinden dood gaan van dieren op habbo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eu niemand zij die die dieren dood kunnen gaan.
    Maar we misschien dat habbo dat van plan was staat er. Ik denk zelf dat je misschien straks wel iets kan aanvinken of je diertje dood kan gaan mocht je er vanaf willen. =P

    Anders zou het wel weer een cr slurper zijn voor habbo's want dan ben je verplicht om eten te kopen en eten kost cr. (of pixels maar dat eten stelt niet veel voor.)

    grtz powerguner

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010