14 augustus 2010

Het einde van Gnomewood.nl

Helaas neemt de officiële fansite Gnomewood.nl afscheid! Gisteren hebben ze besloten om de stekker eruit te trekken wegens veiligheidsredenen en omdat de eigenaar nog maar weinig tijd over heeft voor zijn fansite. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat deze fansite stopt. Naast Habbospot was Gnomewood één van mijn favoriete fansites waar ik vaak kwam en de enige fansite waar ik ook voor ontwierp.

Ik wens namens heel het Habbospot team het Gnomewood team veel succes in de toekomst.

10 opmerkingen:

  1. Het schijnt dat het word overgenomen? ik weet t niet zeker moet je maar aan spelers-inspecti vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gnomewood word niet overgenomen..
    Het is gewoon gestopt. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vraag dan aan spelers-inspecti ik weet t bijna zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spelers-inspecti:

    Het klopt dat Gnomewood niet word overgenomen. Ik heb onderhandelt met August van Habbohype.nl maar dit heeft geen overname opgeleverd. Helaas!

    Ps: Marco heb ik dat account nog waarmee ik hier kon inloggen? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, geen overname, maar Habbohype.nl wordt wel de nieuwe Gnomewood :).
    Oftewel Gnomewood krijgt een Make-over met veel strips en plaatjes, en wordt vast weer een leuke fansite.
    Habbohype.nl blijft echter niet bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010