13 juni 2009

Generators got talent!

Hoi Habbo's.
Ik kreeg vanmiddag de vraag of het niet is tijd werd voor een (status) generator voor op Habbospot. Dat leek me een goed idee, maar wat voor generators willen jullie eigenlijk? Ik weet natuurlijk wel welke generators ik leuk vind maar niet die van jou. Daarom heb ik in de Habbospot groep een discussietopic geopend waarin jij jouw mening kan plaatsen over welke generators handig zijn en jij wilt. Ik hoop dat jullie mij helpen bij het zoeken van generators!

Klik hier voor het discussietopic.

2 opmerkingen:

  1. ik heb al een heleboel sites met generators die hoef ik dus neit meer maar ik zou een MEUBEL GENERATOR wel leuk vinden die ken ik nog niet wel een kamer generator maar nog geen meubel generator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt lol, wij van Hablos houden ons meer bezig met andere dingen zoals: Habbo nieuws, real nieuws, interviews & Radio. Wij van HL willen wel reclame voor jullie Habbospot. wij verwachten graag antwoord, ons e-mail adres is: hablos1@live.nl M.V.G HL staf

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010