06 juni 2009

Habbo cadeaus uitgedeeld! (+ verloting)

Hoi Habbo's.
Gisteren kon je in dit bericht lezen dat Habbo cadeaus ging weggeven aan Habbo's die regelmatig opnieuw inloggen en veel tijd aan Habbo besteden. Dat heeft Habbo zeker gedaan want toen ik inlogde ontving ik in 1 keer 5 cadeaus in mijn hand! Je kan namelijk een Pura koelkost, Buitentoilet (setje teleporters), Helblauwe Rookmachine, Blauw kussen, Blauwe droomijsmachine en een Rode toverlamp krijgen! Dat betekent dat ik dus verslaafd ben aan Habbo :P. Welke hebben jullie ontvangen?

Verloting: Wil jij al deze nieuwe meubels winnen + nog is 2 blauwe ijsmachines? Speciaal gesponsord door mickeydonald en .nicky-hayden. verloten wij deze super vette meubels! Het enige wat je moet doen is een mailtje sturen naar met daarin waarom jij deze meubels verdiend. Je kan meedoen tot en met zondag 7 juli 18:00 uur. En vergeet niet je naam erin te vermelden.

Update: Uitslag is bekend.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb hetzelfde, behalve die hel blauwe rookmachine... nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. [Benjaminbarker]
    Ikheb precies hetzelfde gekregen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, kijk eens in je hand. We hebben je een Pura koelkast cadeau gegeven! Habbo ruleert! Remove notification
    Hey, kijk eens in je hand. We hebben je een Groot blauw kussen cadeau gegeven! Habbo ruleert! Remove notification
    Hey, kijk eens in je hand. We hebben je een Helblauwe Rookmachine cadeau gegeven! Habbo ruleert! Remove notification
    Hey, kijk eens in je hand. We hebben je een Rode Toverlantaarn cadeau gegeven! Habbo ruleert! Remove notification
    Hey, kijk eens in je hand. We hebben je een Buitentoilet cadeau gegeven! Habbo ruleert! Remove notification
    Hey, kijk eens in je hand. We hebben je een Blauwe Droomijsmachine cadeau gegeven! Habbo ruleert!

    Best wel veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb alleen een koelkast en een buitentoilet gekregen! Is er wat mis met mijn account ofzo?!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010