23 juni 2009

Habbospot.nl is officieel!

Op 10 maart 2008 opende Habbospot.nl zijn deuren. Als eigenaar wou ik al snel een officiële fansite worden dus ik schreef me al gelijk in met Habbospot. De eerste ronde van fansites zat ik er helaas niet bij, maar de laatste ronde van 24 april 2009 wel! Ik kreeg een mail van Crowley dat ik in de voorselectie zat van de fansites. Een tijdje later kreeg ik nog een mail van Crowley met daarin dat Habbospot officieel werd, geweldig toch? Nou, vanaf vandaag zijn we officieel een officiële fansite! Ook heb ik gevraagd aan een paar officiële fansite eigenaren of ze nog iets wouden zeggen.

Slimmeke1 van Habbofever.be:

Namens Habbofever feliciteren we Habbospot.nl. Een fansite waar je echt op de hoogte blijft van de nieuwste updates in Habbo. Gefelicteerd!

V-Bloemkool van Habboveggies.be:
Gefeliciteerd met het behalen van de officiële fansite status. Maar eh, *kuch*, nu ga ik weer met preien jongleren.

Daandanoon van Habboheld.nl:
Vermaken jullie je een beetje op de spiksplinternieuwe OFFICIËLE FANSITE HABBOSPOT? Vast wel.. Maareh Habbospot, Gefeliciteerd!

.:.Gekko.:. van AlgemeenHabbo.nl:
Gefeliciteerd met jullie officiële rang en ik wens jullie namens Algemeenhabbo veel succes met Habbospot, de leuke, actuele, informatieve fansite!

Ik hoop dat we nog lang mogen genieten van deze geweldige status! En we feliciteren natuurlijk de andere 12 nieuwe officiële fansites die je op deze pagina kan zien!

10 opmerkingen:

  1. .Nicky-hayden.23 juni 2009 om 16:24

    HABBOSPOT FTW <333

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd HabboSpot
    Gefeliciteerd Marco
    Dat we nog heel wat jaartjes mee mogen gaan! :)

    Proost

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proost Vogelpoep! (:

    -jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En verdient! Gefeliciteerd Marco. en hopelijk kunnen we nog flink van jullie genieten :)

    Groetjes Krebs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super koel marco

    Blijf lekker deze orginele site en dan blijf ik je super vinden

    * SMAK *

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marco, ook van mij van harte gefeliciteerd! Ik weet hoe hard je er voor werkt en met hoeveel inzet en ook plezier je dat doet. Het is dan ook helemaal terecht dat Habbospot nu een officiële fansite is. En geweldig dat je dit - wat je zo graag wilde - al na 1 jaar voor elkaar hebt. Nu op volle kracht door naar versie 2!

    Je trotse vader

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volkomen terecht! Van harte gefeliciteert en ga zo door :)
    Groeten, habbo-stijl.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee marco.11,
    gefeliciteerd met je succesvolle site! gr bruut..

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010