04 mei 2010

4 mei herdenken, 5 mei vieren

Zoals elk jaar herdenken wij de slachtoffers van de oorlogen op 4 mei, daarnaast vieren wij op 5 mei dat we al 65 jaar bevrijd zijn en in vrijheid kunnen leven. Habbo is ook 2 minuten stil en houd daarnaast verschillende activiteiten.


4 mei herdenken
Op 4 mei om 19:45 uur kan jij terecht in het Theater om daarna om 20:00 uur 2 minuten stil te zijn. Op dat moment zal iedereen thuis op de bank, in Habbo of waar ze dan ook zijn 2 minuten stil uit respect. Daarnaast kon je ook meedoen aan een gedichten competitie (net zoals vorig jaar) en daaruit is Xx-Dominiek-xX als winnares uit gekomen. Zei gaat die avond haar gedicht voordragen aan heel Habbo.

5 mei vieren
Op 5 mei is het aan jou de taak om iets te doen. Maak een speciale 5 mei vrijheidskamer en zet 5mei in de kamer tags. Als je dat doet zul je in de Etage van de Vrijheid komen te staan en maak je kans op een speciale Peace badge en T-shirt! De 5 mooiste kamers komen namelijk in de Habborazzi te staan.

Gedicht van Xx-Dominiek-xX

3 opmerkingen:

  1. ik hoop niet dat de habborazzi helemaal in 't teken staat van koningginnendag of 4/5mei

    Er moet natuurlijk nog wel 'n plekje zijn voor mijn pixelart. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had mijn kamer net mooi gemaakt voor bevreidings dag !
    en toen heb ik perongeluk me meubels weg gepakt :$
    was een beetje dom,
    dus ik zou nu helemaal geen kans meer hebben voor een plek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik heb wel een 4mei pixel art gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010