24 september 2010

Battle Banzai in geland!


Beter had ik het niet kunnen omschrijven als het bericht van hierboven, Battleball is terug! We hadden er al veel over gelezen, gezien en gehoord en nu is het er dan eindelijk: Battle Banzai! Het hoteloverzicht is er al helemaal op aangepast en daarom onze header ook!

Battle Banzai meubels te koop!
De speciale Battle Banzai meubels staan nu te koop in de catalogus! Samen met extra Neon Kubussen en speciale koopjes. De Battle Banzai meubels blijven voor altijd in de catalogus staan.

Underground Banzai Toernooi
Habbo organiseert meerdere Underground Banzai Toernooi waaraan jij kan meedoen! Meld je aan voor 8 oktober bij team Blauw, Paars, Geel of Groen en ontvang automatisch een Banzai Badge van jouw kleur.Vanaf volgende week zal Habbo iedereen regelmatig uitnodigen voor ondergrondse Banzai Competitie op een nog onbekende plek. Winnen jij en jouw team één van de uitdagingen? Dan krijgt jouw team 50 punten opgeteld bij de score op de Battle Banzai groep. Heeft jouw team op 11 oktober de meeste punten? Dan is jouw team de Ultieme Bad-ass Banzai Kampioen en winnen jij en je teamgenoten de Gouden Puck badge, mogen jij en je teamgenoten je Banzai badge houden en verloot Habbo vijf keer een 4 Teams Starterspakketten onder de winnende teamleden.

BNZI0BNZI0BNZI0BNZI0
Team Badges

BNZI9
Gouden Puck Badge

Win een Bad-ass Banzai badge!
Ben jij helemaal Battle Banzai verslaafd? Dat komt goed uit! De top drie Habbo's die de meeste Battle Banzai punten hebben gewonnen worden beloond met een Banzai Bad-ass Badge en flink wat punten voor hun team! Op 11 oktober zal Habbo exact meten wie de top 3 spelers waren en voor welk team ze speelden. De nummer 1 wint 100 punten voor zijn of haar team, de nummer 2 wint 50 punten en de nummer 3 wint 25 punten.

BNZI9
Bad-ass Banzai Badge

3 opmerkingen:

  1. De oude battle ball days waren nog voordat ik op habbo kwam, maar ik moet zeggen, het is een verdraaid leuk spel!
    Ik zal zelf niet gauw zo'n kamer maken (ik wacht vol spanning op wat gaat komen met halloween...), maar vanavond toch een hoop lol gehad met m'n eerste potjes banzai.
    Ik zal mij niet aansluiten bij een team, want daar ben ik gewoon te slecht nog voor, maar het spel werkt idd zéér verslavend - hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik zag dat het te koop was ben ik als een gek naar de winkel gerend om een wallie card te kopen.
    Ik heb gister avond tot zo'n half 1 achter de computer gezeten en vanochten om 10 uur weer begonnen nu nu weer aan het spelen.
    Dit spel is zoo gaaf je blijft het spelen.
    Ook omdat je gewoon steeds nieuwe levels kan creëren.
    Dit is een van de beste update's van habbo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vergeet ook helemaal de tijd, hè? Je bent zo druk bezig tegeltjes te veroveren dat, voordat je het weet, een potje alweer voorbij is en dan wil je weer opnieuw beginnen... zo snel mogelijk!
    :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010