23 september 2010

Een graaaaaauwlijke winnaar!

Habbospotters, ik heb één woord voor jullie; WOW!

Afgelopen zondag vroeg ik jullie via een nieuwsbericht of er misschien iemand was die de puppy van mijn zwerfhond wou adopteren... ik had nooit verwacht dat er maarliefst 42 reacties zouden worden geplaatst!

Aangezien Zwerfhond niet van een lang afscheid houdt (En ik *snik* stiekem... *snotter* ook niet *snik*) heb ik hier de uitslag voor jullie.


De Habbo die de puppy vandaag nog in zijn of haar inventaris vindt is niemand minder dan..


Gefeliciteerd! Niet gewonnen? Geen zorgen, Habbospot heeft binnenkort een grote verassing voor jou!

3 opmerkingen:

  1. wat zal die verassing zijn
    ben erg benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb een vraag: wanneer krijgen we de prijs van het hondje (verassing), want jullie schreven Habbospot heeft binnenkort een verassing voor jou en ik weet nu nog steeds niet wat die verassing is. gr, meghann00

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010