19 september 2010

Zwerfhond zoekt een baasje

Een jaar geleden zat ik rustig op de bank in de brochure van de keukenboer te zoeken naar een nieuwe, stijlvolle keuken toen ik opeens werd gestoord door het geblaf van tientallen honden. Ik liep direct naar de voordeur van mijn hotelkamer en schrok van wat ik zag. De hele etage stond vol met zwerfhonden. Geen enkel beesie had een halsbandje om, en penningen ontbraken. Ik besloot om maar even naar de hotel directie te lopen om dit vreemde voorval te melden.

Toen ik terug kwam van mijn gesprek met hotelmanager Crowley, kwam ik er tot mijn grote schrik achter ik mijn hotelkamer niet had dichtgedaan!
Ik schrok ervan, en had verwacht dat mijn hele kamer vol zou zitten met zwerfhonden. Maar dat had ik fout...

Op mijn bank zat een mooie grijze Schotse schooier. Hij stak zijn tongetje uit en ik was meteen verkocht. Hoe kon ik dat lieve beest nou weg doen?

Tot op de dag van vandaag dacht ik dat 'Zwerfhond' (Zijn... euh, haar naam) een jongen was. Maar wat mij vanmorgen toch gebeurde...

Zwerfhond heeft een puppy!
Mooi is dat. Blijkt dat je beste vriend, eigenlijk een beste vriendin is. Ik vond het al zo raar dat hij, euh... ze nooit tegen de lantaarnkraan stond te plassen... :o!

Maar goed. Honden blijven honden en ik heb echt geen zin in een tweede huiskameraad, de huisdieren belasting in Habbohotel is nou niet bepaald laag van prijs...

Daarom ben ik van plan om de puppy van Zwerfhond een nieuw baasje te geven!
Denk jij dat je het beste baasje bent voor de puppy van mijn lieve Zwerfhond? Heb jij de perfecte naam voor dit beesie? Ben je in het bezit van een mooie kamer waar de puppy van Zwerfhond het naar haar zin zal hebben? Kortom; ben jij het perfecte baasje? Stuur dan zo snel als je kunt een reactie op dit nieuwsbericht. Vermeld hierin je Habbonaam en beargumenteer de volgende zin: "Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat..".

Meedoen kan tot en met donderdag 23 september 2010. Succes, wie weet word jij straks het nieuwe baasje van de puppy van mijn schatje!

PS: Reageren doe je zo:
Druk hier en vul in het veld je antwoorden in. Zet het 'Reageer als' vakje op Anoniem (Of op een account, als je dat hebt..) Vergeet niet je naam bij je antwoord te zetten!

43 opmerkingen:

  1. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat ik het lieve beestje niet mee laat doen aan die opgetutte honden-wedstrijden, maar hem lekker laat buitenspelen of bij mijn ''agro openhaard'' liggen. Ik zorg ervoor dat hij genoeg leuke speeltjes krijg en zal hem lekker verwennen. ohja, ik laat hem (of haar) regelmatig zijn moeder opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Gisteren (zaterdag) zijn we naar een puppy wezen kijken, zo schattige oogjes, zo klein zo leuk! We krijgen een pup! 2 Weken wachten valt niet mee! :(
    Wat is er nou leuker dan deze kleine rakker ook in habbo zien opgroeien. Ik heb al een lekker warm nest voor hem klaarliggen! Ik zie hem nog voor me! Met zijn schattige oogjes..

    MR.Rutieh
    PS Het ras is een Duitse Herder O.o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het beste baasje omdat....
    Ik heb een hele leuke dieren kamer, ze kunnen lekker spelen enzo.
    Ook heb ik al 2 andere dieren, dat maakt het gezellig.
    Ik verheug me erop om hem voor het eerst te zien.
    Die lieve oogjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het beste baasje,

    omdat ik goed voor hem kan en zal zorgen, ik hem zal vertroetelen tot hij er zelf genoeg van heeft, ik lekker met hem zal lopen, en plezier zal maken. Hij zal het vast goed kunnen vinden met mijn andere (eigenlijk veel te verwende maar toch super leuke) honden. Ik weet zeker dat het erg gezellig zou kunnen worden.

    Groetjes,
    125stylie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het baasje voor de puppy want: Ik hou van dieren. In Habbo zijn 't wel geen echte dieren maar ik verzorg ze wel alsof 't echte dieren zijn. Ik geef ze elke dag 3x per dag te eten en vul elke dag hun drinkbak. 3 huisdieren kan er toch nog wel eentje bij. Leuk om mee te spelen, voetballen of andere dingen mee te doen en natuurlijk geen slechte dingen. Ik hou van honden verzorg ze goed. Ik laat hem lekker spelen, gaan lekker binnen spelletjes doen. Ik beschouw hem/haar als een kind!. Ik bescherm het, zorg dat hij geen virus in zich krijgt, en dat hij word leeg gehaalt. IK ben 't geschikte baasje voor de hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb een mooien kamer voor diet lief beesje
    en hij krijgt elke dag aandagt en hij krijgt ook gezeltschap van 3 andere dieren dus hij zal het echt gezeleg krijgen

    groeten nidexo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat hij bij mij leuk samen met mijn andere terriër, Terrie, kan spelen.

    Bij mij krijgt hij/zij een zachte ligplek en een waterbak.
    Ook krijgt de Puppy te eten in mijn voedsel-opslag.

    Ik zal er alles voor doen om die lieve, schattige Puppy te verzorgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat..

    ik zelf nog 4 andere dieren heb dus een ik ben een grote dierenvriend ik bezoek ook andere kamers met men dieren zoals het park etc. en ze krijgen lekker vlees als eten!

    Groetjes: Jeffrey:@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Raiderflow: Ik ben het beste baasje voor die Puppy. Ik zou haar Snoeske noemen. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zou graag deze puppy hebben omdat ik ook een schotse schooier heb het zou het perfecte maatje zijn en ik ook nog veel andere dieren dat zou hij erg leuk vinden en ik heb trouwens al een mand en drinkbak met bal en eten in mijn inventaris hij zou zich erg thuis voelen

    (habbonaam) MUJOdeDude

    BeantwoordenVerwijderen
  11. .:monkey-kid:.
    hallo ik ben shevanilod ik weet hoe ik met een huisdier moet om gaan en hij krijg zijn voer altij op tijd mij habbo naam is .:monkey-kid:.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,

    Ik ben het beste baasje voor de puppy omdat ik een grote pixel dierenvriend ben :) Ik heb al een kamer voor de puppy ingericht, dus alleen het hondje nog :) ik zal hem goed verzorgen. De kamer kun je zien als je bij zoek intypt: PlasticHutje en dan heet de kamer Huisdier.

    Groetjes,
    PlasticHutje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben het beste baasje voor de puppy ik heb al heel veel dieren die zullen goed voor de puppy zorgen en ik natuurlijk ook! dus kom maar hier puppy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat..

    Ik hem Jeffrey ga noemen! :D
    Hij zich gaat thuis voelen in Gnomewoodsche helpdesk, en daar alles heeft wat hij/zij nodig heeft in zijn/haar hondenleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben het beste baasje voor de puppy omdat: ik al een hond heb en die heel goed verzorg. ik geef hem genoeg eten en genoeg driken en elke dag 1 honden koekje anders word het wat te ongezond...
    de puppy zal zich bij mij thuis ook al meteen thuis voelen want ik heb een speciale honden kamer... zelf aai ik mijn hond elke dag en kom altijd een kwartiertje tot een half uur langs om mijn hond extra aandacht te geven, zo voelt hij zich op zijn gemak.. nog een reden omdat ik het beste baasje zou zijn: nou mijn hond vlekkie is super duper lief en zal vast beste vriendjes worden met de puppy. ruzie krijgen ze niet!

    veel liefs, nikki-love-nikki!
    ik hoop dat jullie mij uitkiezen want ik ben
    echt het beste baasje dat weet ik zeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heei ! Ik ben koetjeindewei3 en ik zou niet het beste baasje zijn voor die kleine puppy maar men vriendin wil zo graag een huisdier en ik weet niet hou je huisdier in cado geeft (?) Duz ik zou graag willen meedoen in de naam van haar. Ze noemt 1girltju1 en ze heeft al meubi's gespaard voor dieren. En ze heeft al een soort dierenkamer. En die is super mooi ! Dus jah Greetz koetjeindewei3 ( in de naam van 1girltju1)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi ik ben Begroeting

    Ik ben het baasje van Tinkiewinkie omdat hij zich nooit hoeft te vervelen als een officiele habbo radio dj is de kamer waar ik ben altijd wel druk en hoeft hij zich nooit te vervelen de luisteraars kunnen hun husidieren plaatsen zo maakt Tinkiewinkie ook kennis met nieuwe huisdieren ik heb veel grote kamers waar hij lekker rond kan lopen ik lees hem iedere avond voor uit "Goede Honden, Slechte Honden" zodat hij up-to-date blijft van zijn favoriete honden soap.
    Met mij hoef hij zich nooit te vervelen en daarom ben ik zijn baasje xxx Begroeting

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo spelers inspectie,
    ik ben het beste baasje omdat ik hem met liefde verzorg en hem veel goeds geef en heb al 2 vriendjes voor hem en een goede naam.
    de naam:Heijdog ik heet heijdos en het is een hond en eingels een dog en daarom Heijdog klinkt wel goed he ;) veel goede liefde van xx-Heijdos12
    ps: ben paar dagen geleden heb geen geld om een te kopen die andere had al maar daarom wil ik hem heeeeeeeeel graag plz wil je me mijn droom waarmaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo sperels inspectie,
    ik ben het beste baasje omdat ik heel veel van hem ga houden en hem elke dag even veel andacht geven dan anders.
    ik wil dat hondje super graag want ik heb bijna nix en ik heb nog nooit een huisdier gehad zelf niet in het echt dus nu wil ik voelen hoe het is met een hondje als huisdier.
    aljeblieft geef mij het hond want ik ben het baasje en ik zou hem Demi Lovato of Milton noemen.
    kusjes: xxxhorselovexxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede dag, mijn habbonaam is bern4life. Ik ben beste baasje voor de puppy omdat ik een goede kamer heb voor hem/haar te laten spelen. Ik noem hem/haar Puppy, omdat een schattige naam is. Ik heb de goede spullen voor ''Puppy'', en ik wil graag een hondje, ik vind het ook niet leuk als ''Puppy'' naar het asiel moet. Want het asiel zit al vol met dieren die zijn achter gelaten door hun baasje, en dat vind ik zielig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Men hond in real is maandag avond doodgegaan toen las ik dese competitie en dacht van een hond in habbo is ook leuk! et is niet hetzelfde maarja.

    Men puppy gaat heten Rakker net zoals die in het echt heette.

    Groetjes Habbo-polen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben het beste baasje omdat hij/zij bij mij de voldoende aandacht krijgt die hij nodig heeft en nooit alleen is.
    xLeveLoosVentje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik zou een goed baasje zijn en aai hem iedere dag en laat hem spelen met mijn andere dieren en als het dierendag is geef ik ze cake en speeltje en water een een plek om te slapen en op kerst krijgen ze wat

    van megarenzo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat ik een perfecte kamer heb dat speciaal is afgestemd op huisdieren (welke het ook is). Ik heb een geweldige naam. Meisje: Anima Jongen: Borck. Daarnaast koop ik alleen uitermate eersteklas voer! Oja, Puppy mag alles bij mij!

    Habbonaam:
    Jexep

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben het beste baasje omdat ik super veel van dieren hou, ik heb zeker 10 huisdieren, dus kan hij veel spelen met zijn vriendjes, en ik zal hem altijd trainen, en aaien, ik geef me dieren ook veel kadotjes, ik heb ook erg leuke namen, meisje christina, en jongen carzan,

    Gr SuperRoosje,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben het beste baasje omdat ik dieren op habbo super leuk vindt. En graag er voor wil zorgen heb er al 16 dus hij zal een fijne (soort van) familie krijgen bij mij :). En ik zal hem Felix noemen.

    GR .Sandro

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben het beste baasje voor de puppy omdat.... ik ook 4 andere dieren heb en krokodil ijsbeer leeuw neushoorn en omdat ik hm heel schatig vind :) ik denk datie zich ook wel zou vermaken want ik heb een apparte kamer voor me dieren| ik zou de pup en de rest blijven verwennen|

    BeantwoordenVerwijderen
  28. "Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat..". ik zelf veel dieren heb en die hebben allemaal te eten een mand en een slaapplek en ik hou ook veel van dieren! ze zijn lief aardig en gezellig in huis! ik heb een leeuw die heet Mufassa, een neushoorn die heet Pinky(ze is roze vandaar), een kat die heet Moortje, en een terrier die heet Uro(vernoemd naar een hond die ik ken hij sabbelde altijd aan mijn tenen:D). en ik zou de terrrier als naam rakker geven en dan kan rakker lekker eten en spelen met mijn dieren dan worden ze vriendjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sorry, ik heb het verkeerde linkje bij m'n vorige berichtje geplaatst.
    Dit linkje klopt wel... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat ik er met liefde zou gaan verzorgen en een mooi huisje bouw. Met de perfecte slaapkamer voor Special (Ook met hoofdletter!) Waarom de naam Special OMDAT hij/zij een speciaal beesje voor mij is!

    Groetjes
    Qishal

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Snowblur

    Het puppie verdient een mooie naam, en een Mooie plek !
    Deze verdient mijn warme hand :-)
    Mijn Nummer hotel kamer - 38477

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben het bestebaasje omdat...
    Ik al veel acts heb gehad met dieren,
    Maar ik ben vaak gehackt!
    Als ik een nieuwe kans krijg,
    Verspil ik hem niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik wil die hond omdat habbo dieren schattig zijn en ik niet zo slijm van ik ben gehackt (ben ik wel een keer) en al die dingen van ik verzorg hem heel goed (doet de rest toch niet) maar ik vind gewoon een hondje leuk leuk traine levels hoger gaan ik badge (blij) groetjes :.:.:tom:.:.:.:

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo. Ik zou het hondje best willen adopteren.
    Als ik haar/hem mag adopteren, zou ik het hondje graag Flory willen noemen. Ik heb al een mooie kamer voor Flory voor als ze op eens in mijn Inventaris slaapt (en als het schatje wel komt).
    Ik weet niet zeker of ik wel het beste baasje ben. Maar ik zou het heel erg leuk vinden als ik de baas word van zon schattige terrier.
    Ik koop vaak voedsel en zo erg is het niet als ik geen tv meer kan kijken vanwege de heerlijke afstandbedieningen (Als het beestje mijn toetsenbord maar niet opeet). Verder mag het dier overal het linker pootje omhoog doen!

    Groetjes, AlienChild!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. PS. Het dier mag ALTIJD haar mama komen opzoeken!

    Ook van AlienChild

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat...

    mijn naam is megarenzo en ga goed voor hem zorgen ik ga hem verzorgen hem aaien en hem altijd zijn mama laten zien en cadeautjes geven eten en een hem naar een natuurpark brengen en als ie nodig moet... en ik laat hem spelen met mijn dieren.

    van megarenzo

    BeantwoordenVerwijderen
  37. en zijn naam is VriendForever als dat niet lukt dan noem ik heb rakker.

    van megarenzo

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik ben het beste baasje voor het puppy omdat
    -ik een echte dieren vriend ben en ervaring heb met puppy"s:)
    -ik deze site tweemaal daags bezoek kan die zijn oude baasje nog eens opzoeken:)
    -en hij mag zijn moeder ook altijd opzoeken
    en ik ben gewoon dol op terriërs :)
    en mijn habbo naam is hummer-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat ik van honden hou.
    Ik heb een aparte kamer voor huisdieren waar ik iedere dag langs kom.
    En voor zo'n schatje heb je dat wel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben het beste baasje voor de Puppy omdat..
    Ik nog 7 andere huisdieren heb, die met z'n allen in een gezellige kamer leven.
    En me real hond lijkt er sprekend op.
    Een leuke naam is Rakker.

    Habbonaam: triti16

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik heb een perfect naam voor het beestje kismo en plek genoeg voor groetje van nickbrul

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik ben het beste baasje omdat..

    Ik veel van honden hou. En het hondje zal nooit alleen zijn. En een perfecte naam heb: Livi.
    Een schattige naam.
    ook ben ik het beste baasje omdat ik nog 9 andere huisdieren heb dus hij hoet zich nooit alleen te voelen.
    Ook ben ik elke dag op habbo. Dus zal ik elke dag aandacht aan hem kunnen geven,

    Liefs : x.meisjex.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010