14 september 2010

Nieuwe Battleball en Habboween meubels!

We hadden al een Battleball 2.0 video gezien, een achtergrond gevonden en nu wordt het dan alsnog bevestigd door meubels. Battleball komt terug! Dit keer kan je het zelf bouwen en spelen in je kamer! Laten we gauw verder kijken naar de meubels:

bb_gate_r/bb_gate_y/bb_gate_g/bb_gate_b

 bb_rnd_tele

bb_puck

bb_fnc1

  bb_fnc3

 bb_crnr

 bb_knj1/bb_knj2

 bb_pyramid

 bb_cargobox

bb_dragon

  bb_robo

 bb_apparatus

 bb_patch1

 bb_tddhnd

 bb_tddhead

 bb_crchair/bb_crchair2/bb_crchair3

 bb_lightdiv

bb_caterbody

  bb_caterhead

  bb_ducklight

 bb_score_r/bb_score_y/bb_score_g/bb_score_b

 bb_painimies1

bb_painimies2 

Habboween 2010 is alweer in opkomst! Hiervoor hadden we al een drankje gevonden, deze blijkt uit de Habboween Butler van hieronder te komen. Daarnaast is er ook een nieuwe poster geüpload.

  
 hween10_zombie
 hween10_fogwall

8 opmerkingen:

  1. ik had ook een tip gestuurt over habboween butler vandaag en nog niet eens een halfe dag later staat het er al op dit vind ik echt snel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! die butler! :)

    (van die bb meubi vind ik alleen die platte tele + die stoeltjes leuk.. XD niet echt mijn smaak)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @mujodedude

    Aan die butler werd al weken aangewerkt waren al wat screens van ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @mujodude Dat kan kloppen omdat we inderdaad toen al bezig waren moet dat artikel. Excuses hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. komen er ook nog meerdere habboween meubis? want als het bij ongeveer deze hoeveelheid blijft dan zou het wel een beetje magere habboween zijn dit jaar vergeleken vorig jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. p.s. die zombie butler is wel vet xd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn idee! Vette zombie butler!
    Kan niet wachten totdat het weer habboween is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk weer is een hele rits meubels erbij, daar zat ik echt op te wachten. Na op een laag pitje te zitten op Habbo omdat ik het net komkommer tijd vind (op Habbo) is er dan eindelijk weer een hele nieuwe reeds met meubels.

    wat me ook opval bij habbo is dat de meubels van bijv. savanne afwijken van habbospot niet het meubel zelf maar wel wat het kan zo zou je het savanne perkje net als de akker een soort kunnen veranderen. Vind het jammer dat habbo dit niet gedaan heeft en snap dus ook niet waarom dat perkje 7 cr was. (dat begreep ik alleen wanneer het kon veranderen)

    maargoed al bij al hoop dat dit een soort comeback is voor habbo na een (hele) stille vakantie naar mijn mening.

    grt powerguner (en habbo)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010