21 september 2010

Battle Banzai in Habbo Amerika!

We hadden er al veel over gehoord, en iedereen was er benieuwd naar. Maar nu is het dan eindelijk in Habbo Amerika, Battle Banzai! Het is het vernieuwde Battleball, dus net een tikkeltje anders. Hierbij kan je namelijk je eigen speelveld maken in je kamer! Maar dat is nog niet alles, jij kan zelf potjes Battle Banzai organiseren voor je vrienden. Door middel van verschillende nieuwe meubels kan jij teams maken, de score bijhouden, de tijd bijhouden en het spel starten of stoppen! Hier een overzicht van de nieuwe meubels:

Banzai lamp - 8 credits
Koopje voor 4 teams - 125 credits
Koopje voor 2 teams - 40 credits
100 Banzai tegels - 50 credits
50 Banzai tegels - 35 credits
1 Banzai tegel - 1 credit
10 Banzai ijshockeypucks - 50 credits
5 Banzai ijshockeypucks - 35 credits
1 Banzai ijshockeypuck - 10 credits
Klok - 10 credits
Roze of Blauw arena licht - 3 credits
Arena hoekstuk - 2 credits
Arena afscheiding klein -  2 credits
Arena afscheiding groot - 3 credits
Blauw, Groen, Roze of Gele poort - 5 credits
Blauw, Groen, Roze of Gele scorebord - 5 credits



Met dit nieuwe spel kan je ook nieuwe achievements winnen! Je hebt badges voor zoveel aantal vakjes gewonnen, voor het winnen van punten in je eigen kamer en badges voor het winnen van zoveel overwinnende punten.
Wat ook nog leuk is om te weten is dat als een kleur heeft gewonnen die kleur in de kamer gaat knipperen en de winnende Habbo's gaan zwaaien.

Ik heb lange tijd gewacht op deze fantastische comeback!

12 opmerkingen:

  1. Ik zei het toch.... Het is ongelofelijk duur.
    Ongelofelijk hoe Sulake overal geld uit wil persen. Straks kost het credits om een kamer te maken! Lees maar: Koopje (!!!!!!!) voor 4 teams - 125 credits (19 euro 10
    voor 126 credits!!!!!)
    Koopje voor 2 teams - 40 credits (6 euro)(Dubbel zo duur als het oude hc (Wat ook al duurder is geworden want iedereen wil VIP) Ik dacht dat Habbo haar lesje wel geleerd had nadat de spellen gratis werden.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah, wat ontzettend dúúr!!!
    Echt iets wat alleen rijke habbo's zich kunnen permitteren, niet dat ik mezelf als arm beschouw, maar deze prijzen vind ik echt niet leuk meer.
    Ik bedoel, wil je lekker battleballen heb je toch al gauw een kamer van een paar honderd tegels nodig -> 100 tegels voor 70 cr, dus vermenigvuldig dat bedragje nog maar eens met 3 of 4. Tel daar nog de 'team-koopjes' bij op... zo'n kamer kost echt kapitalen!
    Geen battlebal-kamer voor mij dus, maar alle andere enthousiastelingen: ENJOY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foutje hierboven... ik zag achteraf dat 100 tegels 50 cr kosten.
    Niet dat het veel uitmaakt, blijft toch een hoop centen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Achja, tegen die prijzen kun je denk niet veel doen,
    tenzij je het hele hotel er van overtuigd de catologus voor 'n week te boycotten.. maar dat gaat je denk ik niet zo 1 2 3 lukken..

    Maar, je kunt nog altijd in andermans kamer battle ballen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omg sulake denkt alleen maar aan geld! We want old school!(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Room-Saver Het lijk mij best een goed idee om te proberen (iig met fansites) om 1 dag niks te kopen uit de catalogus of de Marktplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hoop dat je toch gratis in zo een dingen kan zitten of moet je daar ook al voore betale da zou e schande zijne ze

    ik mag er trouwens ni aan denken moest er ooit eens een zwaar technis probleem zijn waardoor alle gegevens verloren gaan (zoals holo hotel) de kans dat het ooit gebeurt is BIJNA ONMOGELIJK maar wat als het zou gebeuren???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ag als je gewoon een klein poosje w8 dalen de prijsen wel weer als het uit de cato gehaald word MET NADRUK OP ALS want ik denk dat het razend populair word maar net als jullie vind ik ook de prijzen zijn achterlijk duur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. idd heel duur, ik wilde zoon kamer maken, nu mag ik wel eens sponsoren gaan zoeken, misschien dat we het met zijn 4en kunnen betalen... :S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. eigenlijk valt dat best wel mee, normaal kosten perkjes van 4hokjes groot iets van 6 cr..

    als je dat 100 tegels pakket neemt voor 50 cr..
    kost 1 tegel 0,5 cr.. per 4 tegels kost dat je dus 2 cr.. maar dan zit je wel meteen opgescheept met 100 tegels..

    (zo had ik er nog niet echt over na gedacht :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ gerben
    ik denk dat de officiele fansites het daar niet op wagen,
    die officiele status zorgt toch wel voor meer bezoekers.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. we kunnen inderdaad met een paa fansites de cata boycotten en als "voorbeeld" habbo's zoals raavi ook meedoen, kan het misschien effect hebben, maar dan moet wel ongeveer 75% van het hotel meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010