08 augustus 2009

Binnenkort in Habbo: Urban!

Allereerst ben ik jullie even verplicht te melden, dat Marco.11 morgen voor weer 2 weken op vakantie gaat. Omdat hij dan geen nieuws kan posten, heeft hij mij gevraagd het even van hem over te nemen. Dit doe ik natuurlijk maar al te graag! Jullie moeten het dus 2 weekjes met mij doen (jullie kennen mij misschien wel van Gnomewood.nl) :D.

Urban
Alsof de keuken en de relax meubels nog niet genoeg waren, is er weer een begin van een nieuwe meubelreeks gevonden! De nieuwe reeks heet Urban, en er wordt gefluisterd, dat ze gebruikt zullen worden voor een nieuwe Streets of Bobba competitie! We houden je op de hoogte!




Edit:

Habbos.es heeft een rebuilt gemaakt, van de 4 mogelijke meubels die in het catalogus-plaatje stonden. Zouden ze correct zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010