25 augustus 2009

Hier volgt een mededeling voor alle Habbospotters

Hoi Habbo's,

De vakantie is bijna afgelopen en dat betekent dat ik het nog drukker ga krijgen dan dat ik het nu al heb. Niet alleen met school, maar ook met m'n werk, het sporten en andere dagelijkse of wekelijkse activiteiten (lekker stappen bijvoorbeeld :D). Daarom heb ik besloten om mij (tijdelijk?) terug te trekken uit het Habbospot team en mijn functie te beperken tot up-to-badge overzicht schrijver.

Wat betekent dit voor jullie?

  • Van mij zullen jullie de komende tijd geen berichten meer op Habbospot zien over wat er in Habbo gaande is.
  • Het up-to-badge overzicht wordt verplaatst naar het weekend (zaterdag avond of zondag).
  • In het hotel zelf zal ik minder te zien zijn. Wel zal ik mijn groep en met name het forum onderhouden.
  • And last but not least: Marco gaat het (dus) heel erg druk krijgen de komende tijd. Daarom zijn de sollicitaties voor nieuwsreporter geopend! Meer informatie lees hier.
Bij deze hoop ik jullie voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten jullie nog vragen hebben dan kan dat in mijn gastenboek of je kunt een mailtje sturen naar: vogelpoep@habbospot.nl

Groetjes, Vogelpoep.

3 opmerkingen:

  1. We zullen je missen Vogelpoep! Ik en alle andere Habbospotters hebben echt genoten van je artikelen en je hebt me goed geholpen met Habbospot. Ik wens je veel succes met uitgaan! Oja, en met school :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp je... 1 september...
    Dan begin ik ook weer. Dan ben ik meestal alleen in het weekend online.
    Ik wens jou en iedereen die ook met school weer begint veel succes.
    En na een dikke 10 maand is de vakantie er weer! En tot in de up-to-badge berichten dan maar.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was een goede reporter!
    Zelf begin ik ook 1 september maar toch heb ik lekker veel tijd voor habbo :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010