10 februari 2010

Pixelart gaat de wereld rond

De Amerikaanse Habbo heeft een paar nieuwe stickers geüpload. Niet veel boeiends aan, totdat ik een rare ontdekking deed. Mijn pixelart is namelijk in één van die plaatjes verwerkt! Ik had een keer een schildersezel gemaakt met mijn Habbo (met mijn Habbo oude Habbo look) erbij als schilder en dit plaatje in dit bericht geüpload op Habbospot. Later kwam de afbeelding ook op Habbotimes.net te staan en nu is deze ook al op Habbo zelf geüpload alleen dan net iets anders (met Frank er slecht bij gepixeld). Nu maar afwachten in welk land we het de volgende keer tegenkomen.

Update: In een artikel uit Habbo Duitsland heb ik weer een plaatje gevonden waar ik in voorkom:

6 opmerkingen:

  1. Ja, dat had ik ook al heel vaak gezien! :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is er niet slecht op gepixeld, jij kan gewoon slecht schilderen XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had er nou maar copyright opgezet.. Dan verdiende je er ook nog wat aan..

    Greet Empire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Empire: En dan komt Habbo copyright halen bij de plaatjes die Marco heeft gebruikt om deze pixelart te maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010