01 februari 2010

Een warme douche voor Wallie kopers!

Was jij van plan een Walliecard te kopen? Dan is dit je kans! Vanaf vandaag is er namelijk een speciale actie ingegaan die lijkt op de warme chocolade machine actie. Bij elke walliecard van 10 euro krijg je namelijk een gratis Power Shower douche. Aan Habbo's die een 20 euro walliecard kopen is natuurlijk ook gedacht. Zij krijgen namelijk naast de Power Shower douche ook nog een 'Bling' wasbak en badkamerkastje. Net als de chocomachine, zal de Power Shower douche nooit in de catalogus komen. Je kunt hem dus alleen op deze manier krijgen en zal aardig zeldzaam worden!

7 opmerkingen:

  1. *scheld* ik heb er gister een wallie van 10 geactiveerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahahah! Dat wil je gewoon niet zien XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vet, maar ik ben niet zo van de wallies kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het trouwens een Telepoort?
    Zit niet meer zo vaak op Habbo..

    Greetz Empire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er respect voor dat je handoek oranje is (kleur van holland, hea.). Maar als ik goed kijk, dan zie ik al iemand onder de douche staan XD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Euh marco... niet opemaake die douche xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmmm...
    .Xed. staat te douche!
    Oja wii je hebt gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010