13 februari 2010

Up-to-badge week 6

Het is weer weekend en dat betekent dat het weer tijd is voor een gloednieuwe Up-to-badge! In deze rubriek houd ik jullie wekelijks up-to-date wat betreft de nieuwe badges. Je vind hier de allernieuwste badges met de daarbij behorende informatie.

Ik heb deze week 11 badges kunnen vinden die ik aan jullie ga laten zien. Hiervan zijn er 4 voor ons hotel. Laten we dus maar beginnen!

Zoals altijd starten we met ons eigen hotel. De eerste badge is de donderdag-deal badge (die een tijdje geleden ook voor Habbo Singapore gebruikt werd) , waarmee we bijna standaard beginnen elke week. Daarnaast de Habbo NL / BE 6 jaar badge (ook een tijdje geleden gezien, maar dan in italië) , de badge die je kon winnen met het camwijs examen en de gehaktbal badge voor de 'het regent gehaktballen' competitie. Dit zijn ze:





Habbo Spanje laat ook weer van zich horen: zij hebben een aantal badges gemaakt voor de Biz Donuts campagne. Dit zijn ze:




Ook Habbo Italië heeft een aantal badges voor wat campagnes gemaakt. Dit zijn ze:




En tot slot heeft Habbo Finland nog een badge gemaakt. Dit is de badge:




Dat was hem weer voor deze week! Graag tot volgende week! Heb jij tips, klachten, opmerkingen of een nieuwe badge gespot maar staat hij hier niet bij? Dan hoor ik dat graag van jullie! Dit kan per e-mail: WII.master@habbospot.nl.

Bekijk ook eens het Habbospot badge overzicht en het Up-to-badge archief.

5 opmerkingen:

  1. De tekst ziet bijna oranje van de links XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die rode K in een van de Italieaanse badge's, Die is toch van Kellogs? Ik ben verslaafd aan kellogs cornflakes.. Lekker met vla, melk, Banaan, Appel, Misschien Koffie.. Nouja,. Dit was natuurlijk weer een reactie van Donaldo-9-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het regent gehaktballen is gewoon het vliegend spaghetti monster, ik hoop dat ik m win, want ik geloof erin.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010