05 februari 2010

Een treurig afscheid...

Iedereen weet dat sinds de overgang op Habbo Beta de spellen Snowstorm (SS) en Battleball (BB) verdwenen. Habbo zou zijn best doen om deze weer terug te plaatsen in Habbo Beta. Maar helaas helaas. Habbo Australië heeft in de pixel press (een soort van Habborazzi) bekend gemaakt dat SS en BB nooit meer terug zullen keren. We zullen dus nooit meer sneeuwballen naar elkaar gooien of lekker rond stuiteren op een skippybal. Wel heeft Habbo bekend gemaakt dat er nieuwe spellen zullen komen. Welke dit zijn, is nog even geheim!

Engels
Do you want the good news or the bad news first? Bad? You sure? Ok then...The bad news is that the old games (like Battleball and Snowstorm) are not coming back :(The good news is that there will new games at some point in the future :)
Bamaloo *hides*
Nederlands
Wil je eerst het goede of het slechte nieuws? Slecht? Weet je het zeker? Okw dan... Het slechte nieuws is dat de oude spellen (SS en BB) niet terug zullen komen :(. Het goede nieuws is dat er hele nieuwe spellen zullen komen in de toekomst :)!
Bamaloo (hotel medewerker) *verstopt zich*

10 opmerkingen:

  1. Nee!! Dat kan gewoon niet :(
    het waren zulke leuke spellen!! Maar hoe zit het dan met wiebel giebel en de duikplank? Komen die nog terug? Ik hoop het... R.I.P Bb En Ss Er kan toch geen leuker spel komen dan SS, Elkaar lekker inpeperen, dat is toch geweldig, Dat kan gewoon niet beter!! Er zijn nu zoveel leuke dingen verdwenen, Bb , Ss en die Habbowood film maken. Die vondt ik ook geweldig,Nouja, Dit is iniedergeval mijn langste reactie ooit, groetjes, Donaldo-9-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg, als dat niet terug komt stop ik echt met habbo, het word zo saai zonder spellen en met al die noobs..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vet blij dat bb en ss weg zijn. Waarom is niemand het met me eens? Overal hoor ik ''jammer dat ze weg gaan'' en nooit hoor ik ''geweldig dat ze weg zijn'', zelf ben ik ontzettend blij dat ze weg zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waarom zijn er mensen blij dat het weg is ?
    ik vind het best jammer ;')
    maar he!
    er komen nieuwe games :D
    hopelijk overtreffen ze bb en ss
    en nee geloof me het word geen tonga xD
    maar heeft het is met verstoppen te maken ?! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neee!
    Heel triest dat het echt weg gaat!
    En ik ben het eens met wii, dat tonga spel was nogal kud!
    Hopelijk iets met verstoppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk met dat verstoppen in het artikel dat er een verstoppertje inkome :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als er verstoppertje in komt.
    Hoe moet dat in godsnaam worden? :S
    "t Zou wel grappig zijn maar ik kan het me niet voorstellen. Misch. is in elke rond een iemand de zoeker en de andere verstoppen ^^ als dat waar zou zijn zou het wel grappig zijn en de laatste die overblijft wint ^.^ .

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010