22 april 2010

Donderdag Deal 14!

Het is donderdag! En dat betekent dat er weer een nieuwe donderdag deal te koop is! Deze week de Dinerdag deal! Hij kost 47 credits inclusief 33% korting. Hij is alleen vandaag verkrijgbaar en bij deze aankoop krijg je een speciale Drie Sterren Diner Badge!

Inhoud
Drie Beige Krukken Diner
Drie Beige Barren Diner
Een Beige Luik Diner
Een Beige Hoekstuk Diner
Zeven Diner Vloeren
Twee Beige Stoelen Diner 1
Twee Beige Stoelen Diner 2
Beige Bijzettafel Diner
Twee Grote ramen Diner
Milkshakes
Hamburger en friet
Ketchup en mayo
Luxe fornuis

5 opmerkingen:

  1. Ik heb hem gekocht omdat ik nu dan 100 badges heb. Weet niet of ik er mee doorga want het is wel heel duur elke keer. Zijn jullie al gestopt? Of altijd al gestopt? Of blijf jij een fanatieke koper? Laat je mening horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb nog nooit een donderdag deal gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er een paar gekocht, maar ben ook gestopt. Het wordt me allemaal een beetje te duur. En als niemand koopt houd Habbo vanzelf wel op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het wel willen kopen, helaas ben ik niet rijk genoeg om elke week 60 credits uit te geven aan Donderdag Deals.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook nog nooit een donderdag deal gekocht XD ik wacht op die draken deal die nog lang niet uit komt (denk ik)..

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010