07 april 2010

Versie 49 met Habbo Club en VIP!

We hadden al de nieuwe VIP en Habbo Club meubels en badges gezien, maar nu is het daar toch eindelijk. Habbo Engeland presenteert met trots... Het nieuwe VIP en Habbo Club! Vanaf nu is het mogelijk om te kiezen tussen twee soorten Habbo Club:

Habbo Club
Bij Habbo Club is er eigenlijk vrij weinig veranderd. In plaats van 20 credits kost Habbo Club nu nog maar 15 credits en wat daarnaast nog is veranderd zijn de Club cadeaus. Je mag nog steeds de Club cadeaus uitzoeken, maar dit keer kan je uit de nieuwste Habbo Club meubels kiezen! De oude Habbo Club meubels zijn niet meer verkrijgbaar maar natuurlijk nog wel te ruilen. Ook krijg je bij dit een nieuwe Habbo Club karma badge die je ook weer kan upgraden. De oude Habbo Club badge behoud je gewoon.


VIP
Het nieuwste van het nieuwste is de VIP Club. Het is eigenlijk een soort van variant op het Habbo Club, alleen dan luxer! Het kost 25 credits en kost dus 10 credits meer dan om Habbo Club lid te worden. Je hebt namelijk een groot voordeel met dit, hier alle voordelen:
  • Extra outfits en kleuren
  • Je kan in plaats van 5 tien outfits opslaan
  • Keuze uit 1 Habbo Club en 1 VIP cadeau per maand
  • 300 vrienden extra in je vriendenlijst (in plaats van 200 en 600 voor HC leden)
  • Een VIP-badge
  • 6 extra kamer vormen
  • 10 Marktplaats advertenties voor 1 credit (in plaats van 5 advertenties)


Kopen
Het kopen van VIP en Habbo Club gaat hetzelfde als in Nederland. Je gaat naar de catalogus en daar staat een kopje met Buy Habbo Club. Daar kan je dan kiezen uit Habbo Club en VIP.

Kamervormen
Er zijn nu ook nieuwe kamer vormen die je kan kiezen! Als je HC bent heb je 2 nieuwe vormen te kiezen en als je VIP bent 8 kamervormen (met de HC kamervormen meegerekend)!

Ik vind het zelf een zeer goede update en ik denk dat vele Habbo's hier hun credits aan gaan uitgeven. Maar zou Habbo Club dan nog wel populair blijven? In VIP zit namelijk alles en meer wat er bij Habbo Club ook zit. Wat ga jij kopen?

34 opmerkingen:

  1. als je dan vip bent kan je dan ook gwn hc kleren aandoen?
    of moet je dan hc en vip zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg het word steeds gekker :P maar het is wel vet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waarom doen ze niet vip voor 20 cr 25 is overdreven duur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je VIP bent kan je alles wat HC ook kan. Je kan dus ook HC kleren aandoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. quote: ''De oude Habbo Club badge behoud je gewoon.''

    Mag ik die gouden badge houden?? Permanent? Hmzz..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het heel vet:D
    echt :kawaii: (japans voor lief,leuk,sppr)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik houd het toch gewoon bij Habbo-Club, af en toe eens een maandje.
    Grtjs Superbomma

    PS. Habbo is in onderhoud, misschien komt de update vandaag naar Habbo BE/NL??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super die is net geland;
    Pcantihabbo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kan je hc en vip kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. al je hc hebt kan je nu upgrad naar vipvoor 10 cred permaand op habbo engeland

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Badge vind ik persoonlijk niet echt mooi. Maar de meubels en spullen daar in tegen zijn wel weer leuk :').

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik vind aleen de badge ook heel cool maar die nieuwe club meubi`s zijn ook chiiiiil!
    pcantihabbo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. urgh >.<
    voor me verjaardag 30 maanden hc gekregen
    KOMT ER VIP HOOR >.<
    zwaar irritant xd

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is dom.
    Ze maken het gewoon te ingewikkeld.
    Habbo is Habbo niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kunt je HC upgraden naar VIP, alleen trekken ze er dan wel dagen vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben eens in habbo uk gaan uitbroberen echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je verliest geen hc dagen! de vip dagen komen er gewoon bovenop! als je nog 2 maanden hc bent en je koopt 1 maand vip, dan veranderd die maand in vip en de andere maand ben je gewoon hc en vrijdag komt vip!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Coool maar ik heb nu al 20 cr. voor habbo club betaald voor volgende maand en vrijdag komt vip al en dan moet ik 10 cr. bij betaln mr dan heb ik 30 cr. aan vip gegeven! das toch ook duur!

    en owja gaat het hotel dan dicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super , die kleren zijn ZOT mooi , ik heb gekeken op engelse habbo ! egt SUPER TOF . ik heb al 50 cr aan de kant gedaan XD

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tis tog SUPER ???????????,, op habbo engeland is het egt SUPER tof !! mooie kleren , luekekamers , egt TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van yoGwen332 ;;echte naam .. cyntaaa
    ik vindt een een leuke idee ;;
    en ik vind nu dat als het klaar is dat je dan start Cr krijgt weer XD pak 999Cr? ofso

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maar als je vip bent kun je dan ook gewoon nog uit de habbo club meubels kiezen als cadeau? Zal wel zo tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @ anoniem
    als vip krijg je 2 kado's
    het lijkt me vreemd dat ze dat hc punten systeem weg halen, nadat het net is geintroduceerd, dus ik denk dat je dan gewoon 2 kado's mag uit kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het de domste update ooit! iedereen denkt nu dat ze speciaal zijn omdat ze VIP zijn slaat nergens op.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik vind dat habbo tegenwoordig alleen maar draait om die vips en hc zijn er ook nog regten voor de non hcers en vips maar het is ook wel tof die kleding en meubi maar ze denken aleen dat ze nu de beste zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @anoniem op 11 mei 2010: Nouja, dat is eigenlijk al zo sinds Habbo bestaat... :P

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010