01 april 2010

Habbo spelen op de iPhone!

Ik heb het vaak geprobeerd om Habbo via mijn iPhone (ja ik heb er ook één :D) te spelen. Dit lukte niet en er was geen applicatie beschikbaar om dit wel te kunnen. Habbo Australië brengt daar verandering in en lanceert binnenkort een testversie. Er zullen nog wel wat fouten in zitten, daarom vraagt Habbo jullie hulp. Via dit formulier kan je je aanmelden als bèta-tester! 50 gelukkige Habbo's zullen dan de applicatie krijgen en dit als eerste mogen uittesten (je krijgt een beta badge). Binnenkort zal deze applicatie dus echt te koop staan in de App store voor een klein bedrag of wie-weet wel gratis!


Update: Het blijkt helaas om een 1 april grap te gaan...

12 opmerkingen:

  1. WRAAH! Dat vind ik egt domme 1 april grap.. Het is juist enorm goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt een domme 1april grap. Habbo zou hiermee veel mensen mee kunnen trekken :( (heb zelf ook een iPod) als het echt zou zijn geweest zou het echt vet zijn! En er stond ook bij coming soon... Dus het kan nog komen. En zowiezo staan er foto's bij. Ik hoop van wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt dom ik heb zelf ook een Ipod Touch ik heb gebrobeert om het de doen lukt niet maar dit is echt ene domme 1april grap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb een ipod touch en ik zou er graag habbo op willen spelen maar dat gaat natuurlijk niet. sulake maakt natuurlijk alleen voor bobba een ipod touch versie en voor habbo niet ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ligt niet aan Habbo maar aan Apple. Die laten geen Flash toe op de iPhone, dus Habbo kan er dan ook niet op draaien. Echt zonde, eens! Wel een mooie 1 april grap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja inderdaad, het ligt aan Apple. Ze willen niet samenwerken met Flash. Het zou echt een mooie update zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bij ons op school als iemand een hele domme grap maakt krijgt hij/zij het "bokaal" zeg maar een soort prijs.
    nou bij deze dan het bokaal aan de gene die deze stomme grap heeft verzonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ookal zou Flash het doen op de iPod Touch/iPhone dan zou het alsnog niet echt te spelen zijn (te klein scherm... of je moet de hele tijd heen en weer willen -hoenoemjedat- swappen). Zou alleen te spelen zijn als Sulake een app zou maken... Maar dat doen ze niet want ze hebben Bobba Bar al gemaakt voor de iPod Touch/iPhone.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @tolax dan kunnen ze toch nog steeds een app maken voor habbo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey toevalig vond ik dit vandaag op nu.nl http://www.nu.nl/internet/2218150/apple-en-google-verplaatsen-strijdtoneel.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik probeer telkens op mijn Nintendo DS habbo te
    spelen want ik heb daar internet op en ik probeer het ook op Me Wii maar dat lukt niet maar ik hoop dat ze dat ook gaan maken voor die consoles!

    als dit echt was was het wel cool :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010