01 oktober 2010

Een hoop gele beestjes!

Vanaf 13 oktober draait de film Despicable Me (Verschrikkelijke Ikke) in de bioscoop. Habbo heeft hiervoor vele evenementen in Habbo gepland, maar welke dat zijn is nog niet bekend. Wat ze al wel hebben gedaan is een speciale Despicable Me/VERSCHRIKKELIJKE IKKE Room gemaakt waarin jij andere Despicable Me fans kan ontmoeten. Daarnaast ontvang je vandaag en verschillende andere dagen een gratis Despicable Me sticker! Log dus elke dag in om ze alle 5 te verzamelen.

Klik hier voor de Despicable Me/VERSCHRIKKELIJKE IKKE groep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010