18 oktober 2010

MTV Backstage gesloten

Vandaag heb je vast wel het één en ander gehoord over de MTV Backstage kamer. Gisteren is er op het account MTV-EMA2010 is een kamer aangemaakt met de naam Backstage EMA2010.

(Klik voor vergroting)

Op deze kamer zat een wachtwoord die op de website van MTV stond. Iedereen kon dus naar binnen. Echter was dit nog niet de bedoeling en daarom kwam er rond 22:00 een moderator die besloot het wachtwoord te veranderen in een deurbel. Hierdoor is de kamer nu niet meer toegankelijk maar gelukkig was ik nog net op tijd om een screenshot te kunnen maken zodat jullie kunnen zien hoe deze kamer eruit ziet.
(Klik voor vergroting)

3 opmerkingen:

  1. Ik had deze al gezien, vorig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij was het nog wel de bedoeling. Het nieuwsbericht was al gepost op de website van de EMA's. Daarbij, volgens mij wisten de meeste Habbo's niet eens welke competitie erachter zat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die kamer ook al vorig jaar gezien, dus er is niet echt veel speciaals meer aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010