25 oktober 2010

Voodoo meubels compleet!

Vanaf vandaag tot en met 1 november staan alle (behalve de Zombie butler, dat waarschijnlijk een zeldzaam is) Voodoo meubels in de catalogus! Vandaag zijn namelijk de volgende meubels toegevoegd aan de catalogus:

Boomstomp (met willekeurig verschijnende Tarotkaarten als je erop dubbelklikt)
Vleermuis
Glazen pot met vuurvliegjes
Oude patio (ook per vijf of tien verkrijgbaar)
Voodootroon
Hangende schedels
Schedelpaal (inclusief behekste schaduw als je erop dubbelklikt)

Nu kan ik eindelijk mijn kamer afmaken!

2 opmerkingen:

  1. Ik niet! :(
    Ik wacht nog steeds op de zombie-butler...
    En zolang ik die nog niet heb, ga ik niet verder met m'n voodookamer (When darkness falls 2), want als die butler idd een rare wordt, gaan daar een hoop cr aan op, dus... ik moet nog wat langer geduld hebben. Grrrr! :S
    p.s. die schedelpaal is echt wel kickeh - hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vleermuis vind ik wel nice ontworpen

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010