28 oktober 2010

Habboween treft Habbospot aan!

Het is weer zo ver. De griezeligste tijd van het jaar... Kinderen met snoep, enge kostuums, bomen vol wc-papier (:P). Kortom: het is Halloween! Bereid je voor op het ergste ( of beste ) want er start een competitie op Habbospot waar jij aan mee kan doen.

Ontwerp een header en win!
Bedenk en maak een originele, maar vooral ook nieuwe Habboween header (dat plaatje waar het Habbospot logo op staat) voor Habbospot! Maak deze door middel van paint of van pen/potlood en papier. Let er wel op dat je header een formaat heeft van 914 pixels breed en 188 pixels hoog. Je hoeft verder niks aan je header te veranderen. Habbospot plakt zelf het Habbospot logo, de fansite sticker en alle andere dingen erop.

Stuur jouw header op naar competitie@habbospot.nl voor maandag 1 november 12:00 uur. Als jouw ontwerp wordt uitgekozen wordt jouw header op 1 november als de officiële header van Habbospot.nl gebruikt! Daarnaast wint de winnaar ook nog eens een maand VIP club! Is dat niet geweldig?

7 opmerkingen:

  1. Ik ga het proberen, maar ik denk niet dat het iets wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou suc6 iedereen ben op het moment niet echt met photoshop bezig dus dus als ik 1 zou maken moet ik weer inkomen:P Ik llaat het denk ik dus maar even aan een ander over

    mogen de beste winnen:P

    grt powerguner

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou...

    was dit die verrassing van puppy wedstrijd?



    ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 31 oktober staat er een groot iets te wachten

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010