04 oktober 2010

Nieuwe Habboween badges!

Habbo heeft nieuwe Habboween 2010 badges geüpload. Deze passen bij de Habboween 2010 drankje, meubels en achtergrond.

Voodoo Curse - U got cursed!

Voodoo Love Spell - You are loved!

Voodoo Blessing - U are blessed!

Habboween 2010 - Voodoo for life!

De Maan - Staat voor slaap, visioenen, illusies, waanzin...

De Dood - Staat voor verandering...

De Geliefden - Staat voor harmonie en eenheid

Rad van Fortuin - Staat voor geluk en voorspoed

De Magiër - Staat voor te gekke facepaint!

De Ster - Staat voor hoop, vernieuwing, bescherming

Ik vind ze dit jaar een beetje saai, maar Habboween badge 4 en 5 zijn gewoon prachtig!

9 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens; 4 en 5 zijn idd héél mooi! Ik ben benieuwd waar we die bij kunnen krijgen... nog ff wachten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou 2 tot en met 4 best wel willen hebben.. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarschijnlijk moet je in het begin je aansluiten bij een van de eerste badges, de winnende badge krijgt dan een extra badge. De meubi zijn echt geweldig, maar zoals ALTIJD weer geen nieuwe stickers voor habbo NL.. :/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Badge 4 is het mooist
    Zou ik best wel willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, ik heb vandaag een spaans filmpje gevonden op youtube over de nieuwe habboween 2010 meubels hopelijk hebben jullie er wat aan xd mvg, -=Milkshaker=-
    http://www.youtube.com/watch?v=6bK19Lz48oM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, vet filmpje! Ik kan niet wachten!
    Bedankt voor de tip, Milkshaker! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en ik nog in een ouder topic van habbospot zeggen dat het misschien een nieuw voodoo poppetje is xD blijkt het ook nog zo te zijn.xD (maar dan als badge)

    grt powerguner

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010