12 oktober 2010

Alle Habboween 2010 meubels!

Vandaag zijn alle Habboween meubels 2010 geüpload. We hadden er al een paar ontdekt, deze staan nu ook onderaan dit artikel.

hween10_bat
 hween10_card1 t/m 6
 hween10_chicken
 hween10_ffly
 hween10_fog
 hween10_jar
 hween10_jogs
 hween10_pond
hween10_portch
 hween10_skullpost
hween10_swamp

hween10_tarot

hween10_tele

hween10_tree

hween10_throne

hween10_vodoo1 t/m 3

hween10_wallskull


En nog de al eerder geüploade Habboween meubels.
hween10_fogwall

hween10_zombie

Bron: Habbies.nl

8 opmerkingen:

  1. Jahoeeeeeee! Daar zijn ze dan eindelijk! Ik ben benieuwd wat de prijzen zijn & het kost mij vast weer klauwen met geld, maar dit is echt mijn ding!
    Trouwens wel achterlijk wat ze voor de crypte en grafsteen vragen (dat zag ik gisteren al)!
    Ben ik ff blij dat ik vorige week nog een crypte heb gekocht voor 2 cr! LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn Dit jaar weer geweldige meubels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar die kip is beetje ranzig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind die zombie het vetst ik denk dat daar dat nieuwe doodshoofd drankje uitkomt kijk maar want die heeft de zombie vast

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zombie word waarschijnlijk collectible/zeldzaam MAAR IK WIL HEM ZOO GRAAG!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DE MEUBELS ZIJN ECHT AWESOME!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die posters zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010