06 juni 2010

Habbospot tekencompetitie!

Het is alweer bijna zomer, vele Habbo's gaan weer in de tuin liggen zonnen en hebben weer zin om creatief bezig te zijn. Op Habbospot ben je dan aan het goede adres! We starten namelijk een tekencompetitie waarbij iedereen mag meedoen. Het thema is Habbo's in de zomer en voor de rest mag je zelf weten wat je gaat tekenen! Stuur je tekening op naar competitie@habbospot.nl voor 23 juni 12:00 uur. De winnaar zal die middag nog bekend worden gemaakt op de homepage. Natuurlijk hebben we ook een toepasselijke prijs, dit keer een geheel verzorgd zomerpakket en 150 credits!
PRIJS: Zomer-pakket!

Inspiratie nodig? Kijk dan eens in het tekeningenarchief of op de Tekengroep waar je nog meer kunstwerken kunt vinden.

Update: Het is vandaag 6 juni en op 9 juni zou de competitie aflopen.. En we hebben nogsteeds geen inzendingen... Dus hebben Marco.11 en ik besloten om de tijd te verlengen en de prijs flink te verhogen met 150 credits! Ook krijgen jullie 2 weken langer om in te zenden, de nieuwe inlever datum is 23 juni.

31 opmerkingen:

  1. Een vraagje. Moet het een tekening zijn van pen en potlood of mag het via paint ofzo? Gr Borr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maakt niks uit! Mag jij helemaal zelf weten, alleen noemen wij via Paint het een pixelart. En het is geen pixelart competitie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mag het nou wel of niet via paint?


    XD van mujo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. trouwens naar welk adres?

    van mij weer /\

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oké, met die prijsverhoging ga ik toch echt wel even meedoen! Deze week een drukke schoolweek dus dat wordt volgend weekend goed m'n best doen op een mooie tekening :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan niet als de beste tekenen, maar nooit geschoten is altijd mis.
    Maar ik ga pas over een weekje beginnen. Repetitieweek komt eraan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is alleen een teken competitie, dus pixelarts zijn niet toegestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mujo, met paint is het pixelen.. geen tekenen ;)

    het mail adres staat in het bovenste kopje, vlak voor de dik gedrukte datum. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ehb me besy gedaan =D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :o man ik heb net hardstikke hard gewerkjt aan tekening maar ik snap dat mailen niet
    kan ik het ook naar jullie toesturen ofzo
    ik heb er al postzegels voor gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  11. laat maar me pa gaat me helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb het ingestuurd hopelijk maak ik kans want ik hebh cr nosdig want me vriendinnetje in real krijgt habbo en heb haar belooft rijk te maken op habbo :$

    kleine tip dus beloof nooit iets vooral niet aan vriendinnen
    (anders maken ze het uit)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. room saver ik zag die mail adres niet sorry ben beetje dyslexies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Opsturen mag niet. Scan je tekening of maak er een foto van en zet hem in de bijlage van een e-mail. Stuur deze op naar het e-mailadres wat hierboven staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. maakt niet uit ;)
    heb er nu 'n link van gemaakt, zodat ie wat meer opvalt.

    Heb ook dyslexy en lees ook wel 's ergens overheen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik kannie wagten wanneer we uitslag krijgen heb KEIHARD mn bes erop gedaan x]

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wou het al instruen VOOR 150 cr erbij Weetje.
    Maar ik stuurde hem later in en zg 150 cr erbij :o

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ok thnx


    groetjes mujo

    p.s. ik heb hem gescand met onze printer alleen er komen nu donker blauwe vlekken willen jullie daar please niet naar kijken bij voordaad dank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hee ik kan niey wachten op de uitslag maarja moge de beste winnen zoals maar altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb nul crdits toewel ik 7 ben ik wil het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. doe maar mee !!!
    Xxx. Iedereen is welkom.
    Doe maar mee !!!
    Xxx. Iedereen is welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pff. Me printer wil de tekekening niet scannen. Gelukkig mag je ook met foto :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn tekening is meer een idee voor zomer meubi. Xd maar is nog altijd een tekening ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een tekenwedstrijd, best creatief hoor. En teken Xed!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik heb ook meegedaan vond hem eigelijk wel ooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  26. pff zo'n 30 tekeningen verprutst..
    en nu eindelijk ééntje... :D
    niet echt mooi maarja..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. moet je als je de tekening wil versturen je habbonaam erbij zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @anoniem Ja je Habbo naam erbij vermelden is wel het handigst als je je prijs wilt ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. goh ik kan niet wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  30. op twitter staat

    @TeunXD Je kan tot morgen nog een tekening inzenden en dan overmorgen is de uitslag! :)
    7:42 AM Jun 22nd via TweetDeck in reply to TeunXD

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010