10 juni 2010

Populariteit WK acties onder jongeren

Herinner je die WK poll nog? Habbo heeft laatst onderzoek gehouden over welke hebbedingetjes van het WK waar jij voor kan sparen bij winkels en/of producten. Uit onderzoek zijn de volgende conclusies getrokken:

  1. Hoewel de Beesies actie van Albert Hein het kortst loopt (pas vanaf afgelopen maandag in de winkel) is deze het populairst.
  2. De Pletterpet van Heineken is de enige die geen winkelverkoop doet in de top 5.
  3. Top 3 minst populaire acties zijn de Voetbal Gogo’s (C1000), WK Pins (Vomar) en WK Juichbandjes (Plus)
  4. Zowel de Voetbal Gogo’s van C1000 en de WK Juichbandjes van de Plus staan in de top 3 van populairste en minst populaire acties.
  5. De meeste jongeren sparen de WK Juichbandjes, de Voetbal Gogo’s en/of de Beesies (of zijn van plan deze te gaan sparen).
  6. Bijna 40% van de jongeren geeft aan dat zij zelf (of hun ouders) extra aankopen doen om meer te kunnen sparen.

En als het WK afgelopen is liggen het meeste van deze hebbedingetjes in de prullenbak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010