29 juni 2010

Nieuwe Big Wave, Prison en advertisement meubels!

Habbo heeft weer een hoop nieuwe meubels geüpload. Dit keer voor de zomer, namelijk strand meubels!

Strand meubels
Met deze meubels kan je je eigen strand of zwembad bouwen en er in zwemmen! Meer informatie hierover volgt binnenkort.


Gevangenis meubels
We kunnen binnenkort een hoop Habbo's (en Paris Hilton) opsluiten met de nieuwe gevangenis meubels!


Advertentie meubels
En nog een manier voor Habbo om geld te verdienen, de advertentie meubels.

21 opmerkingen:

  1. Wow leuke meubels tot nu toe, maar ik denk dat het wel duur word zo tussen de 5 en 10cr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adverentie of advertentie? :p Die kroko is leuk :o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. * Valt flauw * WATER WATER WATER WATER!! =D

    Greetz Empire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zwemmen in je eige kamer? ;D
    super ;d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die meubi zijn echt SUPERCOOL! 3 van de 4 adevertentiemeubi's zijn gewoon kopieën van bestaande meubels. Echt gemeen, vraagt een bedrijf om meubels en zijn het gwn kopieën! Of had habbo geen inspiratie meer? Die gevangenis- en strandmeubi zijn echt supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die zwemdingenj echt te gaaf, hoe duur is zon stukje water?


    wiebenik12

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn wensen worden verhoord.Eindelijkzwemspullen.Heeeeeeeeeeeeeeeelgaaf!!
    Kijk er naar uit.Karin-Olly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke meubels alleen jammer van all die pixelairt fouten bekijk die afbeeldingen maar eens in paint en dan zul je zien dat er eigelijk te veel fouten in zitten voor mensen die er voor betaald worden slecht werk ziet er wel goed uit van 100 meter afstand maar van dicht bij bagger kwalitijd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zwemmen in je eigen kamer :D
    xd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kan niet w8en tot het uitkomt ik wil dat het nu al te koop staat dat ik enorm veel plzeier kan maken echt cool

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die meubie zijn gaaf ik hoop dat ze snel bij ons in de cata komen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supper leuk!!!! ik hoop echt dat ze snel komen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die meubels zijn cool, wel jammer van het prijsje wat er aan hangt, voor mense die niet veel cr hebbe, hebben eigelijk gewoobn pech.

    maar verder perfecte meubels.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ga ze zeker kopen :D
    alleen vind ik die water echt duur

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel hele leuke meubies alleen jmmer dat het weer zo duur wordt :S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind echt jmmer dat zo duur wordt ik kan dat allemaal niet betalen :(.

    Gr: Aron15jaar. (op habbo)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nou, die reddingstoel enz. kan ik wel betalen...
    denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het water is nog mooier op echte habbo (je kan ze namelijk bekijken op habbo.se, habbo.fi en op habbo.com)
    het water op deze afbeeldingen klopt niet helemaal...
    maar ze zijn zo vet!, ik wens iedereen die ze gaat kopen heel veel plezier ermee!
    Prijzig?, ok.. maar je hebt er wel wat aan!

    jaroboy007 (op habbo.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die waterplas, waar je in kan had Crowley al in zijn kamer liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. die advertentie meubels zijn echt cool zou super staan in mijn nieuwe penthous waneer komen ze

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Advertentie meubels? Wat bedoelen ze daar mee? 0.o
    Nou in elk geval, zeer vet. :P

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010