27 juli 2009

Het stemmen kan beginnen!

Vanaf 28 juni tot en met vandaag konden fansites zich opgeven voor de Habbospot fansite awards. De meeste fansites hebben niet stil gezeten en hebben zich opgegeven. Namelijk 19 fansites deden dat! Uit al die inzendingen hebben wij 5 officiële en 5 onofficiële fansites gekozen. En dit zijn ze geworden:

Er staat nu ook een opdracht 2 online die deze fansites moeten uitvoeren. Kijk in dit topic voor meer informatie. En natuurlijk kan je vanaf nu ook stemmen op deze fansites, dat kan je doen op deze pagina.


Klik hier om naar opdracht 2 te gaan.
Klik hier om te stemmen op je favoriete fansites.

10 opmerkingen:

  1. Habboleria.nl ftw! <3 (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. trek je gnomewood voor?
    omdat je er werkt en wat me opviel op gnomewood dat er al stickers van habbospot fansite awards stonden terwijl ze niet wisten dat ze door waren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gnomewood staat er na mijn weten bij omdat het een top fansite is en omdat het origineel is, daar gaan deze awards om ;). Je moet niet meteen gaan denken aan 'voortrekkerij'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gnomewood wordt niet voorgetrokken. De reclame op hun site komt omdat hun reclame voor mij maken en ik voor hun als zei is iets willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waarom hebben jullie een voorselectie gemaakt, en is habbospies dan niet gekozen?

    Wellicht handig om dit er bij te vermelden!?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fbi-hoofdagent15 juli 2009 om 18:13

    Inderdaad eenvoudig. Want ook wij staan er niet bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kon je aanmelden volgens mij, dat heb ik tenminste gedaan via de mail. Hier is dacht ik zelfs in de nieuwsbrief van Habbo nog aandacht aan besteed als ik het niet mis heb.

    PS: S T E M C L E A N H A B B O . N E T !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even voor de duidelijkheid, je had je moeten opgeven als fansite eigenaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010