15 juli 2009

MOD-Meekuh stopt

Nadat ik een kijkje nam bij elke home van de Habbostaff en moderators kwam ik aan op de home van MOD-Meekuh. Hierop zag ik een plakbriefje staan met de tekst dat MOD-Meekuh uit vrijwillige basis stopt. Dit schreef ze:

Er schijnen roddels het hotel rond te gaan dat ik ontslagen ben. Om de roddels de wereld uit te helpen: deels is dit waar. Ik ga inderdaad na anderhalf jaar stoppen met modderen. In overleg is dit besloten. Het werd te druk en de
tijd is rijp voor ander soort werk. Er is een tijd van komen en een tijd van
gaan.. Jullie enorm bedankt voor alles, mede door jullie heb ik genoten.

Waarschijnlijk zal er in de nieuwsbrief wat meer duidelijkheid komen, of zelfs een afscheidsbericht. Wij als Habbospot team wensen MOD-Meekuh succes met haar volgende baan.

Update: In de nieuwsbrief van woensdag 15 juli is het bekend geworden. Je kan bij MOD-Meekuh's afscheid party zijn vrijdag om 16:00 uur in het theater.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010