11 juli 2009

Lady GaGa in Habbo!

Er waren al eerder een paar foto's van Lady GaGa in Habbo geupload, maar nu is het al helemaal zeker dat zij de Mystery guest is! Ik las namelijk de Hitkrant (voor poster van Michael Jackson :D) en daar stond een stukje over Jim Bakkum in die laatst in Habbo kwam. En daar vertelde hij ook dit:

Ik hoorde trouwens dat heel grote sterren mij al voor zijn gegaan, zoals The Pussycat Dolls, The Black Eyed Peas en binnenkort Lady Gaga. Oh ja en ik zelf ook, twee jaar geleden... ;-)


Hints:
Zin in een potje scrabble? is van het liedje Love Game.
Fullhouse is van het liedje Pokerface.
Waar is mijn bril? omdat haar bril in Amsterdam is gestolen.
Tjongejongejonge.. is van het liedje Boys boys boys.
All we hear is... is van het liedje Radio Ga Ga.

Update: michi-NATOR kwam er ook achter dat Lady GaGa in de top 10 stond van meest gewilde VIP-visits. Klik hier voor het bericht.

Vandaag om 16:00 uur is bekend gemaakt door Crowley dat Lady GaGa op 25 juli in de Star Lounge langskomt! De tijd is nog niet bekend maar wordt binnenkort bekend gemaakt. Hier een paar screenshots:


Update: Nu is er ook een speciaal plaatje op de inlogpagina verschenen.

7 opmerkingen:

  1. En als je die poster nou ook nog ff laat zien! :P


    -Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol dat komt me bekend voor :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en nog iets
    Kijk bij Vip-gaga
    http://www.habbo.nl/home/VIP-Gaga
    miss is dat ook de aanwijzing XD

    mvg. RiMoTeD (een habbo)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. xD Marco jeffrey bedoelde het sarcastisch. Hij bedoelde de poster van Michael Jackson waar je over sprak :P

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010