10 maart 2010

Habbospot 2 jaar!

Precies vandaag bestaat Habbospot alweer 2 jaar! Het laatste jaar zijn we flink gegroeid en hebben we een leuk team gekregen. Ik wil alle medewerkers die voor Habbospot werken of hebben gewerkt bedanken voor hun inzet! We hebben ook een stijgend aantal bezoekers, wat natuurlijk zeer leuk is! De tweede verjaardag vieren we met een leuke cadeau actie en een speciale felicitatiepagina!

Krijg een gratis cadeau
Om deze bijzondere dag nooit te vergeten sturen we 50 Habbo's een gratis cadeau op! Hoe kan je kans maken? Stuur hieronder je Habbo naam op via het formuliertje. Als jij bij de eerste 50 Habbo's zit die hun Habbo-naam hebben opgestuurd, dan krijg jij vandaag nog een gratis cadeau opgestuurd! PS: meerdere accounts opgeven is niet toegestaan.


Meedoen is niet meer mogelijk!

Feliciteer ons
Habbospot zet zich samen met alle medewerkers nou al 2 jaar voor jullie in, maar nu kunnen jullie iets terug doen! Dat kan door middel van een filmpje, pixelart, tekening of iets anders ons te feliciteren! Stuur je felicitatie op naar Marco.11@Habbospot.nl met daarin een kleine felicitatie aan ons en je kunstwerk natuurlijk. Doe je dit voor 20:00 uur, dan verschijnt je felicitatie die middag of avond nog op de speciale felicitatiepagina. Als je het simpeler wilt houden kan je ook op dit artikel reageren of in dit speciale topic.

Daarnaast wou MOD-Goodwill ook nog iets zeggen net zoals vorig jaar:



Afterparty
Wat is een verjaardag nou zonder feest? Niks! Daarom houden we een wel heel bijzonder feest in de Habbospot.nl Birthday Party kamer van Marco.11. Het feest begint om 19:30 uur en op dat feest gaat hij iets bekend maken. Kom dus vanavond langs en merk wat het voor gevolgen gaat hebben voor jou.


Nog een fijne verjaardag allemaal en tot vanavond!

14 opmerkingen:

  1. Nog maals: van harte gefelicteerd! En ja Marco, doe mij maar een biertje! :-)

    - Vogelpoep

    PS: de link naar de felicitatiepagina linkt niet :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd! met jullie 2e verjaardag :P
    p.s ik heb me naam opgegeven voor cadeau word ik naar een engelse site gestuurd klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeli namens kinkie!
    PS: ik weet al wat hij bekent gaat maken maar dat hou ik geheim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    PS: Kink, ik weet het trouwens ook :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 jaar alweer! :)
    waarvan ik anderhalf jaar Habbospot ongeveer volg! Habbospot is zo verbeterd! Niet normaal!
    Mijn complimenten aan alle (ex)medewerkers en nog veel succes met habbospot en op naar Habbospot 3 jaar! :D

    -Jeffreyboy12345

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ anoniem #1: ja dit klopt, is gewoon een bevestiging dat je habbonaam is aangekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd en doe nog zooooooo veder kan ik heletijd kijken en nog maals gefeliciteerd!!:);)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marco gefeliciteerd!! Ongelooflijk dat Habbospot al twee jaar oud is en jij zelf al bijna 6 jaar blogger bent. Ik hoop dat ook jullie derde jaar weer heel succesvol zal zijn, dus veel bezoekers, goede nieuwe auteurs en misschien een mooie nieuwe site ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefelicteerd|
    hopelijk nog veel jaartjes te gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan niet maar ik ga toch probeeren te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het feestje was SUPER! :D
    Maar jammer dat WII.master stopt! :(

    Hij was TOP! :)

    PS: Bedankt voor kado :P
    ik heb hem nog niet opengemaakt....
    Heeft iedereen hetzelfde kado???


    Groeten: Flip8386

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoera habbospot is jarig en nog veel jaren tegemoet! doe jullie best! van harte!
    feestelijke groeten: st=nl
    ik kom van habbo

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010