23 maart 2010

Versie 48

Misschien heb je zelf al een ID pasje in het echt, vanaf morgen krijg je in Habbo Engeland er ook één! Je ID wordt aangemaakt via je e-mailadres en niet via je Habbo naam. Habbo garandeert dat dit veiliger voor jou en voor je mede Habbo's zal zijn, dus dat geloven we maar. Voortaan zal je dus moeten inloggen met je e-mailadres en je normale wachtwoord. Je Habbo naam verdwijnt niet, als je bent ingelogd komt je naam weer te voorschijn. Maar let op: om je ID aan te maken moet je wel je e-mailadres geverifieerd hebben. Wat ook nog leuk is is dat je bij het aanmaken van een Habbo ID je eenmalig je geboortedatum kan veranderen! Dit om je echte geboortedatum naar boven te halen als je vroeger de verkeerde hebt ingevuld (zoals ik :P).

Update: Vandaag is het gelanceerd en kan je nu inloggen met je e-mailadres!

 Alleen kan ik niet met Marco.11 inloggen met mijn e-mailadres. Ik weet niet waarom, maar ik kan mijn e-mailadres ook niet aanpassen. Vreemd niet?

8 opmerkingen:

  1. ik heb op 1 e-mail adres zo'n 30 accounts. met welke log ik dan in? :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog niet bekend, maar dat het ik ook. We zullen het morgen zien Vogeltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL XD 30 accounts, krijg je 30 tabbladen XD
    Maarja, ik vindt het een geweldige update, veel veiliger en je kan dan weer je geboortedatum veranderen XD Dan kan me zusje weer ruilen XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeah geboortedatum veranderen!

    Dan kan mijn broertje de Meubi die ik aan hem heb gegeven weer teruggeven x)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, hoop niet dat het een april grap is...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kan ook gewoon met je Habobnaam inloggen O.o

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3dwergham.stertjes24 maart 2010 om 09:52

    Je kan denk ik neit dat email andres want er moet hormail of gmail zijn of dat soort toestanden enz. snapie? :P

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010